|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wel mannelijk, schijnt.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Idd, daar zeg je me wat, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:vorige week nog bij de lidl gehaald |
|
|
|
Zalmpje in de oven .. hmmmmmmm |
|
quote: Tsja, die hebben we hier niet. De ah in de buurt is nog een paar weken dicht vanwege asbest, dus dan blijft op loopafstand alleen de plus over. En de aldi, maar daar ga ik nooit heen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Spinazie-Asbest schotel is anders ook erg lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-07-2009 21:05] |
|
Ik kon er niet bij, alles is werkelijk hermetisch dicht getimmerd, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
moe'k een zak opstuur'n? lol vanavond gemaakt, geinspireerd op een 'kapsalon' () van de kebabtent; grote ovenschaal met daarin; - laag in de oven (niet te hard-) gebakken aardappelschijfjes - goed gekruide op hoog vuur met weinig olie gebakken, in stukjes gesneden, kipfilet - laag gesneden groentespul; 2 rode uien, halve groene paprika, halve gele paprika, lading 'peperoni's' (gewoon uit zo'n pot), 2 tomaten, komkommer, zakje rauwkost - laag kaasplakken en dat zo'n 10 min in de oven. Ik heb hetelucht op 180 gedaan, en later wat opgevoerd richting 200 (beetje naar de kaas gekeken) flinke lading knoflooksaus dr overheen, mjum. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-07-2009 0:57] |
|
Is je relatie met de magnetron nu definitief over? |
|
quote: Er staat wel verdacht minder vaak een frituurpan bij het grof vuil...... Boeiender |
|
Gisteren een goeie speklapmarinade uitgevonden. Olijfolie, chilipoeder, twee teentjes knoflook, scheutje citroensap en een beetje honing. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: gaat dan je shirt niet erg aan je pens plakken? |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Spagetti sausje gemaakt vandaag, lekker! Met extra vlees, oftewel restje wat er in huis over was opmaken voor een makkelijke, snelle maaltijd. Chorizo bakken Gehakt rullen met wat knoflook en gesneden ui Gesneden prei en champignons erbij Beetje gesneden ham erdoor Zongedroogde tomaatjes erdoor Tomatenpuree erdoor met klein beetje water Beetje italiaanse kruiden erin Smaakte prima met spagetti en beetje kaas. |
|
Oma's gehaktbal van de Super Laat m'n oma het niet horen... Bareuh... |
|
Gisteren goede BBQ-pakketjes gegeten. Gewoon hele forellen vullen met bleekselderij, ui, knoflook en een beetje kruidenboter. Inpakken in aluminiumfolie en als pakketje stomen op de BBQ. Was super. Volgende keer wel wat minder bier erbij, au me harses. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Al eens zonder fles geprobeerd? |
|
Bbq heb ik ook wel weer eens zin in, ik wil een tuin! Net even lekker verse saucijzenbroodjes gehaald en nu wachten tot vrouwlief thuis komt Je moeder. |
|
Nog geen idee wat het vanavond wordt, maar vast iets met veel groente want dat ligt er nog. O en bokkepootjes kopen waarmee je 15 minuten door de zon loopt met dit weer = FAIL. Hopelijk maakt de koelkast waar ze nu inliggen er nog iets vasts van, anders heb ik een nieuwe suggestie voor Ben & Jerry's! |
|
Of zelf verwerken in een toetje met romige vla en ijs Je moeder. |
|
quote: Een goed idee voor aanstaande zaterdag... |
|
Afgelopen 2 dagen al gedaan. Had ik gisteren op een gegeven moment de werkelijk perfect brandende BBQ met een egale rode gloed door heel de bak zonder vlammen en overmatige rook . [fail] Was het vlees op. [/fail] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-08-2009 13:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |