|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pizza tonijn... en kaas en zo signature |
|
preitaart |
|
Diepvriespizza salami van Dr.Oetker met extra mozzarella en stukjes grillham. Je moeder. |
|
quote: signature |
|
Dan zou ik toch gaan voor de preisoep... |
|
Ik heb net lasagne gemaakt. |
|
Respect daarvoor. |
|
Ik kan niet wachten tot eerste kerstdag. Lopend buffet in Belgie net over de grens. Doen we elk jaar. Niet te fancy maar wel erg lekker eten én belgische fritt'n. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 21-12-2009 3:51] |
|
quote:Hier ook geslaagd. Vooral die (uiteraard zelfgemaakte) gehaktballetjes waren lekker, mmm |
|
Tosti's , schouderham, kaas en champignons tussen het brood. |
|
Kom op, recepten!! Alleen maar een spagetti of lasagna gegeten kan niet he.. minstens even een saus recept. Zou ook zo kant en klaar van de aldi kunnen komen. |
|
quote:Tering! Wat tonijn erbij lijkt me ook wel lekker. |
|
quote: mn schoonouders maken een keer per jaar zo'n 100 liter pastasaus helemaal zelf. Ze laten de tomaten uit italie komen en als die eenmaal thuis aanbeland zijn is de hele familie een complete dag in de weer. rare jongens, die italianen. maar die pastasaus, daar kan NIEMAND tegenop. ik zal wel eens vragen voor een receptje, maar ik vrees dat het het geheim van de chef is. edit; ik gebruik persoonlijk meestal de marinara saus van bertolli, aangezien ik nog niet ingewijd ben in de complexe kunst van het italaanse sauzen maken. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 21-12-2009 12:04] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het publieke geheim van veel Italiaanse recepten is het gebruik van goede olijfolie. Meestal gebruik ik ook gewoon goedkope olijfolie maar daarnaast heb ik een klein flesje met sterke en peperdure extra virgin olijfolie om sauzen ed. op smaak te brengen. Dat proef je echt. |
|
Hehe, zelf pastasauzen maken moet ik ook eens mee aan de slag. Heb nu alles uit het kerstpakket van Chris gejat. Wel zelf gehaktballetjes gemaakt(gehakt, broodkruim, uitje, ketjap, sambal, paprikapoeder, peper) Daarbij een Tomaten-basilicum potje aan saus, wel wat sambal toegevoegen. Daar doorheen een courgette in blokjes en de balletjes, saus en pasta apart serveren met een frisse salade erbij. Zo beter? |
|
quote: |
|
Waterkastagnes en lotuswortel met een zelfgemaakte vleesbereiding (kalkoenreepjes in een mix van tandoori en curry) - roerbakmi en een beetje wasabinootjes als voorgerecht signature |
|
quote: Dit is alvast een fijne: http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htm Niet bepaald een CO2-neutraal gerecht, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar wel echt erg lekker (en berestevig). Ik hou van de Italiaanse keuken. Het is simpel, en de kneep zit hem vooral in de ingrediënten: koop kwaliteit en je zult er geen spijt van hebben. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Straks boerenkool met worst Niks bijzonders, dus ook geen recept. Wél een slavinkje bakken, voor jus en extra smaakje. En op 't eind beetje mayonaise, valt 't niet uit elkaar en maakt het nog lekkerder |
|
quote: Ik had met mijn ex (vegetariër) een vergelijkbaar iets en ik zie totaal het probleem niet. Gewoon de basis vegetarisch en vlees of zaken die een allergie veroorzaken even in een apart pannetje doen en op je bord erbij mikken. Het kost niet eens extra tijd. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-12-2009 18:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ze een diehard vegetariër was geweest dan liep je ook te mekkeren. |
|
quote: Veganisten zijn nog een slagje erger. Boeiender |
|
quote: Mogen die pijpen? Afijn, het kerstdiner dit jaar: -Groentesoepje -Salade met gerookte kip -Draadjesvlees, konijn in mosterdsaus, zelfgemaakte frites, haricot verts in rauwe ham -Chocolademousse, fruit en ijs Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |