|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Joa op zich.. ach als't maar smaakt he |
|
Het is hier achteraf toch gewoon een lekkere mixed grill schotel geworden. Ik had geen zin om die pizza helemaal klaar te gaan maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha, herkenbaar |
|
quote: Pizzaria ligt aan de overkant van de parkeerplaats van ons huis. Soms is dat wel gemakkelijk. vooral als soms heel vaak voorkomt. Je merkt t wel in de beurs, maar wat je ervoor terugkrijgt is zeker de (moeite neem je niet, je belt op en een half uur later komen ze de pizza gewoon brengen, kostenloos uiteraard). That's service. neoplasma malignum |
|
Pizza's bij domino's zijn hier niet zo duur, 4,99 per pizza, maakt niet uit wat je er op wil hebben. Ik heb nl een VIP pas. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Met pindasaus smaakt alles |
|
quote: Eerste vraag natuurlijk: wat bedoel jij in vredesnaam met 'een goede pastasaus'?? De italiaanse keuken kent een eindeloze varieteit in pasta-sauzen. Laten we voor het gemak aannemen dat jij de bolognese pasta-saus bedoelt: uien aanfruiten met bleekselderij en wortel en dan verse pomodori's ontpit en ontvelt samen met de rauwe gehakt minstens een half uur pruttelen, het heilige duo balsamico en oregano op het laatst toevoegen. Essentieel voor de lasagne is natuurlijk de bechamel-saus bovenop de schotel. Klinkt gewichtig, maar er is geen kunst aan. Succes ermee! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: True. Ik bedoelde gewoon een basissaus, tomaten met knoflook en kruiden. Het gaat me nu ook niet om alle extra ingrediënten (zoals groenten en vlees), maar om een (simpele) basissaus voor lasagne. De rest flikker ik er zelf naar smaak wel bij. quote: Aan dat soort stomme dingen denk ik dus niet, dank je! [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-09-2009 23:01] |
|
Foeksandievie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Voor lasagne maak ik meestal gewoon een vrij standaard tomatensaus (hetzelfde idee als voor over een willekeurige andere pasta), en daar gooi je redelijk aan het eind nog even twee eieren en een meelpapje bij, dat roeren en dan in de oven. Dan wordt het tenminste een beetje stevig. Voor de rest van de ingredienten heb je vast zelf wel genoeg fantasie |
|
Petazzie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Donders lekker! |
|
De Ballen van Satan editie 2009: Kilo gehakt, mengen met 2 in kleine blokjes gesneden habanero's, 3 eetlepels surinaamse sambal en een flinke dosis pepperflakes. Dat wordt weer lachen morgen! spelfout weggehaald... |
|
Menu voor volgende week Maandag Indische kipfilet met sluimererwten en patatjes in oven met lookboter Dinsdag Duo van zeewolf en zalm met gegratineerde boterboontjes en tagliatelli parmesan Woensdag Frituurnight Donderdag Gepaneerde kornfilet omringd door zachte worteltjes met Vietnamese mi en sambal oelek-saus Vrijdag Spaghetti à la Sarah Zaterdag Variaties op croque Monsieur – zalm/boursin / ham/kaas/kippengehakt / met ei Zondag geitenkaasjes in een bos van slaatjes en balsamico (voorgerecht)- Vegetarische paëlla (hoofdgerecht) en ja, ik ben de kok signature |
|
quote: Morgennacht zul je bedoelen wanneer iedereen het nodige op heeft? quote: Mogen wij de gasten zijn? |
|
Net verorberd: Rose gebakken biefstuk met champignons, worteltjes met rozemarijn en gebakken gekruiden aardappeltjes Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Patat speciaal. Met mini kipsaté. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Stoofpeertjes |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nu een kilo kastanjes in de oven. net al stiekem een geproefd, en ze zijn heerlijk zoet "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Köttbullar met veenbessensaus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goeie maaltijd gehad vandaag met allemaal aanbiedingen van de AH. Salade van ijsbergsla, twee mango's, een puntpaprika en als dressing sambasaus, rösti uit de frituurpan en een gegrilde zalmmoot. Alles bij elkaar zo'n vier euro. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lekk0r. Wel goed uitspreken hè, sjeutbullar. http://www.youtube.com/watch?v=ftctuLJl4mg Geniaal nummer. |
|
quote: Ongetwijfeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |