|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Heb je dit niet al eens eerder gepost? Hij komt me erg bekend voor, wel gaaf idee trouwens. |
|
quote: Joah, zoiets is het wel geworden uiteindelijk. Maar dan met kipfilet ipv vis. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ideaal voor een kroegbaas dan, om die dingen te serveren Against God and Government |
|
quote:Waarom denk je dat er altijd nootjes op de bar staan? |
|
quote: Ja, maar nu iets beter beschreven spelfout weggehaald... |
|
Blegh ik leef al 3 dagen op vlees en koffie. Vandaag enkel fruit denk ik. Wel makkalak: fruitmix van de appie. |
|
Zelfgemaakte chili |
|
Vanavond een gegrilde zalmfilet met gemarineerde gebakken aardappeltjes met rucola/eikenbladsla. spelfout weggehaald... |
|
Voor de scherp-freaks onder ons: (daar schijnen er hier nogal wat van rond te lopen) De romeinse klassieker Spaghetti Amatriciana! paar ons spek in de braadpan het vet laten smelten (mooi spek natuurlijk, geen zooi!!!) Uitje snipperen, beetje meefruiten. Paar ons roma-tomaten opsnijden, evenals 1 a 2 chilipepers (daar issie) Half uur a 3 kwartier laten pruttelen Saus over de AL DENTE spaghetti Beetje vers geraspte parmezano Orgastisch lekker. Denk erom, dit is zo'n typische primo, waarbij slechts enkele ingredienten het werk doen. Zorg dus voor eerste klas ingredienten voor optimaal resultaat! En alleen met 1 vork eten eh? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dat lijkt me wel wat! |
|
quote: Ziet er erg lekker uit in ieder geval. |
|
Pannenkoeken! Met bacon, kaas, banaan en appel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kipfilet in reepjes en in marinade van sambal, knoflookpuree en ketjap. Gewokt samen met wat oosterse groente en in een wrap gedingest. Geselveeld met wat kloepoek, simpeltjes maar lekker. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-03-2009 8:09] |
|
Old school stampot andijvie met belachelijk veel spekjes en een dikke jus. spelfout weggehaald... |
|
En tussendoor vreet ik nog wat van dezen.. spelfout weggehaald... |
|
Vanaf morgen dus koken op een gloedjenieuwe roestvrijstalen Bosch mét wokbrander en superuitgebreide oven. Wat zal ik de keukenprins uithangen spelfout weggehaald... |
|
KEUKENHOOLIGAN. |
|
quote: Hehe, maar zonder af te breken spelfout weggehaald... |
|
Beste aankoop dit jaar: een dikke vette grilpan |
|
Zometeen es een dikke wokschotel produceren. Niet te moeilijk want ik heb niet zoveel tijd, maar ik wil toch die wokbrander effe testen natuurlijk. Godver, ons nieuwe fornuis heerscht me nogal een partij spelfout weggehaald... |
|
Zo, vanavond wordt weer heersend, als het goed is. Salade van rucola, meloen en serranoham als voorgerecht. ( http://www.smulweb.nl/1336160/koken/recept/Salade-van-rucola-meloen-en-serranoham ) Als hoofdgerecht maken we snoekbaars uit de oven, met allerlei tokoproducten; shiitake, paksoi, rijstazijn, Japanse sojasaus, Thaise oestersaus, knoflook, gemberwortel & bosui. En dat alles gaat in een bananenblad de oven in. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-03-2009 15:35] |
|
Klinkt goed WR Wij net een portie spare ribs spelfout weggehaald... |
|
vanavond kikkererwten stoofpotje gemaakt. met dus kikkererwten, gehakt, ui, knoflook, tomatenblokjes, verse spinazie en kruidjes en vooral veel komijn. En een beetje citroensap Met Naan brood uit de grillpan er bij was errug lekker. |
|
Misschien een hele stomme vraag maar is het mogelijk om een runderbaklap om te toveren tot soepvlees? Ik heb in principe alles in huis voor een pan soep alleen geen vlees kwam ik net achter . Maar ik heb heb wel trek in soep nu Is het gewoon een kwestie van in blokjes snijden en voorkoken of komt er meer bij kijken? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |