|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, dat is dan ook wel weer zo. |
|
quote: Nou ja ok, maar drummen is ook vrij duur en als hobby ernaast vind ik het toch redelijk wat geld. En alle tijd en energie die erin gaat zitten, met het risico dat het aan het eind van de rit alsnog niet door kan gaan. (Ik heb weleens op het politiebureau gezeten voor iets wat met geweld van doen had) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, het kost mij ook teveel tijd. Als je hier lid bent van een jagersvereniging moet je het hele jachtseizoen elk hele weekend opofferen. |
|
je mag zeker ook niet een paar snares zetten? nouja niet dat mensen daar snel achterkomen(in Finland dan). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In Nederland ook niet. Maar het schiet niet op, alles wat je vangt is meestal afgemaakt en aangevreten door ander wild. [/ex-stroper-modus] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mja tis ook niet hetzelfde vlees als jagen lijkt me. Haha ik was trouwens vergeten dat ik nog een konijn in mn koelkast heb liggen. hiervan dus, al heb ik van betrouwbare bronnen vernomen dat het konijnen waren. http://www.howwecouldhavesavedtheworld.com/pages/how-we-could-have-saved-the-world ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Gołąbki ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vandaag ouderwetse hutspot. Mag wel weer eens met dit frisse en natte weer. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
zo, ik ga er aan beginnen, voorgerechtje : triootje van bloemkool in verschillende bouillonsausjes Zuidamerikaanse rumpsteaks, mosterdroomsaus, gebakken aardappeltbeignets in een korianderjasje en gebakken prei en dessert: brownies met stukjes hazelnoot [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-11-2009 17:18] signature |
|
quote: Een bloemkool op je kop en ééntje op je dop? Against God and Government |
|
dat heb je goed voor signature |
|
Hier staat de eerste linzensoep sinds vorige winter te borrelen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Dan is ie ondertussen wel klaar, lijkt me. *zucht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hm.. :') |
|
HEAVY METAL COOKBOOK! UH!!! http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=123087153&blogID=518194284 Jemig... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-11-2009 20:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Cursus taartbekleden gedaan, echt leuk Moet nog wel veel oefenen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hehe, dat ken ik ja. Lijkt me geinig. Ziet er over het algemeen nogal verwijfd uit, dat wel. Maar vriendlief is van origine banketbakker, dus dat zal wel lukken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Was deze week bij Food Lovers Guide op National Geographic een mens die ook taarten maakte, niet te geloven zo mooi [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-11-2009 6:19] spelfout weggehaald... |
|
|
|
De AH heeft de laatste tijd veel kant en klare kip ovenschotels. Misschien liggen ze er al langer maar het viel me laatst pas op. Iemand ervaring hiermee? |
|
bedoel je die in die aluminium bakjes die weer in de normale gele verpakking zitten? die zijn wel erg lekker uit de oven jah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Zeer goed te eten, ja. Eventueel soepje vooraf en een bak ijs na als je er met 2 personen net niet genoeg aan hebt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |