![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een geniale site ![]() ![]() |
|
quote:+1 ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Hehe. Een hoop dingen daar zien er dan weer zo ranzig uit dat ik ze haast weer wil proeven. Ontopic: Vanavond tortilla's. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hehe gadverdamme! ![]() |
|
Mm, even voor geproeft. Die soep kan best eens een succes worden ![]() ![]() |
|
quote: Wat je erin gooit klinkt in elk geval goed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kom maar een kopje drinken. Heb 3 liter ofzo, beetje veel voor ons tweeën ![]() ![]() |
|
quote: Kun je niet deze kant uitkomen? De vrouw moet werken vanavond, dus ik moet op de kids passen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vanavond witlof ham/kaas uit de oven. Simpel edoch goed te eten ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: En hoe maak jij dat? ![]() |
|
Kliekje roerbakzooi van gisteren... spelfout weggehaald... ![]() |
|
- Rucola met smaaktomaten, komkommer, gesnipperde rauwe ham en geraspte jonge kaas. Zónder enige vorm van dressing; - Aardappelpuree met pesto en gedroogde chili; en - Biefstuk met gesmolten kaas en gebakken champignons. Drie combinaties die ik zelf nog nooit in deze vorm had gemaakt of gegeten, maar waarvan je weet dat goed zal smaken. En dat doet het ook. Vooral de aardappelpuree met pesto is verrassend goed. En een paracetamolletje (uit een pakje, niet zelf klaargemaakt). [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-01-2010 19:34] ![]() |
|
Vandaag voor het eerst paella gemaakt, mwoah. Niet echt mijn ding. Aardappelpurree met (rode?)pesto en gedroogde chili? Klinkt goed, moet je iets bijzonders mee/voor doen? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-01-2010 19:24] ![]() |
|
Welk paëllarecept? ![]() |
|
Groene pesto. In dit geval was het een kwestie van er doorheen mikken en even roeren nadat de aardappelpuree verder al klaar was. Hetzelfde geldt voor de chili. Lekker hoeft niet moeilijk te zijn (al zullen er vast ingewikkelder recepten van te vinden zijn). ![]() |
|
Ok, ga ik maar eens proberen. @ WR: Oh, zo'n standaard pakket. Ik ga niet moeilijk doen voor iets dat ik überhaupt nog nooit gegeten heb ![]() ![]() |
|
Gisteren kipfilet gemarineerd met gepofte knoflook, aanrader. Werkt ook bij b.v. ongepaneerde schnitzel. Gewoon een bol knoflook in zijn geheel op een stuk bakpapier een half uur in de oven op 230 graden. Daarna de inhoud van de bol uitknijpen en over de filet uitsmeren. Evt. kruiden toevoegen (ik had b.v. chilipoeder toegevoegd) en nog zout en peper als ze gebakken zijn. Was erg lekker. Ik had nog zelfgemaakte frites en roergebakken witlof erbij gedaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
sambal goreng kentang ![]() Ui fijn snijden en in olie bakken, knoflook en theelepel sambal (of meer) erbij gooien. Stukje trassi, schep suiker en theelepeltje ketjap. Roeren tot suiker is opgelost en daarna zakje frietsticks naturel erbij doen, goed doorroeren en kloarrrrr. Lekker bij rijst en wokgerechten. ![]() ![]() |
|
Ga ik eens proberen ![]() ![]() |
|
dat doe je toch niet....... ![]() ![]() [hehe, vriendin in den bocht...] [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-01-2010 18:08] Boeiender ![]() |
|
hehe, dan ken je mij nog niet. ![]() |
|
Boeiender ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |