|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb echt geen tijd om iedere dag van de week te koken, zo'n roulatiesysteem is dan wel vrij ideaal. Maar ik kook inmiddels wel iets regelmatiger bij mijn vriendin ja, hier is de lol snel vanaf. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Jasses. Ontopic: Gisteren penne met spekjes, champignons, pijnboompitten, knoflook, spinazie en Boursin. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-11-2009 13:28] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gister heerschende spinazietaartjes gemaakt. - Wat knoflook of ui snipperen - Fruiten in een (hapjes)pan - Fijngesneden champignons erbij - Dunne hamreepjes erbij - Diepvries spinazie langzaam laten ontdooien op laag vuur - Bekertje zure room erdoor - Eventueel wat verdikken met zetmeel oid - Ontdooide bladerdeeg velletjes wat uitrollen - Flinke schep (afgekoelde!) spinazie in het midden - Plakje kaas erover - Dichtvouwen als een envelop, puntjes goed dicht maken - Bestrijken met eigeel en gratineren met kaas 30 minuten in de voorverwarmde oven op 190 graden. Jaaaammmm Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja! Die ga ik van de week een keer proberen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bloemkool van eigen tuin vandaag. spelfout weggehaald... |
|
Vanavond..pannenkoeken bakken! Ach, je moet iets om je broertjes gelukkig te maken |
|
Mn vriend en ik zijn begonnen met elke weekdag te sporten, gaat lekker tot nu toe, bijna verslavend. Maar we zitten nog een beetje met het eten. Aangezien we nog jonkies zijn, en nog niet zo lang op onszelf wonen, hebben we nogal moeite met goedkoop en gezonde gerechten te maken (en niet al te ingewikkeld). Heeft er iemand nog iets gezonds wat niet al te duur/moeilijk is qua recept? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ook hier vanavond pannenkoeken. (Ach je moet iets doen om je vriendin tevreden te stellen ) |
|
|
|
quote: Soep is erg makkelijk te maken, en je kan hem vullen met allerlei groenten die je lekker vind. Er zijn talloze recepten, dus die kun je beter even googlen. Of de spinazie taartjes die ik hierboven poste, is ook niet duur en niet moeilijk. Je kan de zure room daaruit weglaten, en het plakje kaas bovenop ook. Ik had de goedkoopste bladerdeeg gekocht, en die voldeed prima. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Precies, eerder deze week nog preisoep gemaakt. Simpel, met weinig ingredienten en klaar in 30 minuten. |
|
M'n schoonouderts zijn 50 geworden en ter gelegenheid daarvan vorige week gekookt voor hen + ER + broer en zus. * 2 tartaartjes, van zalm en tonijn, met appel en komkommer * Gebakken eendenborstfilet met sinaasappelsaus, pastinaak, haricot verts in parmaham, peultjes en rosevalaardappeltjes uit de oven met rozemarijn en tijm. * Fruitpuree van aardbei, frambozen, blauwe besjes en bramen. Was erg lekker! Morgen ter gelegenheid van Sinterklaas zwijnkogelbiefstuk bereiden met een rodewijn-anijssaus. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-12-2009 16:03] |
|
Ow? Ik dacht dat het vandaag sinterklaasdinges was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, vandaag met de familie van ER, morgen met mijn familie. :') |
|
Wat ben ik blij zeg, dat we hier dat feest van die witte pedo niet vieren, Bassie zit vanavond weer ladderzat aan de bar, zoals het hoort. Against God and Government |
|
mezelf aan het verwennen: Foie gras (lichtopgewarmd met volkoren biscuit) Wildpaté op een broodje met Mosterd op grootmoeders wijze en kleine uitjes Stukje Vieux Pané (kaas) Parmaham met geitekaas in opgewarmd met rucola en Balsamico olie Vinho Verde signature |
|
quote: Stamp je dat net zo naar binnen als dat ze het vreten bij die gans naar binnen hebben gestampt? |
|
quote: eigenlijk wel signature |
|
en zeggen dat jij nog vegetariër bent geweest... |
|
das inderdaad wel extreem maar dinsdag word ik opnieuw een echte man signature |
|
zo hoor ik het graag! |
|
en dat voor een ganse dag, dus met eten, je weet... signature |
|
Vanavond spaghetti maken |
|
Vandaag gefrituurde aardappelstaafjes. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |