![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
www.thechileman.org Zou ik daar eens in de database kijken als ik jou was. Staan ruim 3500 soorten in dacht ik. Kan je kiezen van mild tot zeer scherp. Keuze te over ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Search database -> Heat: Nuclear. I'm in. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Hehehe, ik zie daar al een devil's pizza aankomen! ![]() Boeiender ![]() |
|
Nou geloof me, je wilt GEEN Bhut Jolokia op je pizza ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo maar eens beginnen met het maken van gevulde paprika's. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Zo maar eens bedenken wat voor pizza ik ga kopen en in de oven ga gooien. Wsl gewoon een el-cheapo piza en dan opleuken met wat pepertjes, ui, paprika en wat extra added shoarma vlees. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hier ook pizza vandaag, brakheid alom dus echt geen zin om te koken. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Oeh, en aangezien vrouw XXL er toch niet is kan ik lekker royaal met pepertjes strooien zonder dat het invloed heeft op haar allergie. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Allergieën, begin er niet over. Ik woon in een huis waar we vegetarisch eten, en als iedereen thuis is mogen er geen noten, pinda's, soja, tarwe en ei in het eten. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Goh, dan heb ik het nog makkelijk met mn kiwi allergie (en lichtelijk voor walnoten/hazelnoten) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Oh ja, die hebben we ook: rauwe kiwi, ananas, wortel, appel en radijs. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Ik heb fijn voor twee dagen gekookt, een Indiase curry, waarvan ik het eerste deel zojuist in combinatie met gele rijst heb genuttigd. Twee rode pepers erin, koning. EDIT: En ik heb een beginnersfout gemaakt, aan mijn neus gewreven zonder m'n handen te wassen na het snijden van de pepers. Voel het nu nog.. :') [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 12-09-2009 18:35] ![]() |
|
Snaack of een andere kookjoker: hoe kun je het beste een goede lasagnesaus maken? Ik zit nu weer met die troep uit een pakje, maar ik maak hem liever zelf. Een goede pastasaus lukt me prima, wat moet ik daaraan veranderen en toevoegen om een goede lasagnesaus voor elkaar te krijgen? ![]() |
|
quote: Gelukkig is het maar je neus hehe. ![]() |
|
quote: Hebbie ook niet rauwe kiwi dan? ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Als ik in mijn ogen had gewreven had ik er inderdaad een stuk minder om kunnen lachen, hehe. ![]() |
|
quote: Hehe, dat heb ik ook altijd na het maken van Harissa. Gewoon omdat mijn neus vaak jeukt en na 15 pepers dat spul er niet meer vanaf gaat. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Je kan het schijnbaar bakken, dan mag men het weer wel eten. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Hehe, daar had ik serieus nog nooit van gehoord. Geen idee of ik er dan wel tegen kan, ga het zelf iig niet proberen omdat ik van het sap al uitslag krijg. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Ik ging eens pissen na het snijden van een habanero ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Auch ![]() Zo, dat zit er weer in, een stuk beter gelukt dan de vorige keer (toen was de inhoud van de paprika's een beetje smakeloos en de gepofte aardappels nog niet gaar) Voor herhaling vatbaar! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Ik nam eens een hap brood met pompoenpitten waarvan er 1tje in m'n gehemelte belande. ![]() neoplasma malignum ![]() |
|
quote: slecht voor je tanden quote:ruc cola? soort zwart zaad? ![]() |
|
Wat slecht. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |