![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gekruide zalm met op het laatste moment wat Franse kaas erover laten smelten en dat met gekookte aardappeltjes met specieboontjes, rabarber en ruccola met pittige dressing lekker opgepeuzeld ![]() ![]() |
|
Chill! laatst ook Tagliatelle met zalm, kookroom en wat tomatensaus gemaakt. Zalm blijft chill. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Uhuh! Hier op de markt staat altijd een hele goede viskraam (met van die ouwe knakkers die eruit zien alsof ze zelf op de boot zijn meegeweest om alles te vangen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Kookroom is ranzig, gewoon slagroom gebruiken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
2 Kilostukken Fricandeau ingesneden en ingewreven met basilicum en maggikruiden. In een ovenschaal een kalfsjus met peperkorrels, laurierbladen, peperkorrels en kruidnagels, uitjes, knoflook en 2 cayennepepers gedaan. Daar het vlees in en de over ingeschoven tot het gaar is. Daarbij verse pluksla uit eigen tuin en in een peperolie gemarineerde gebakken aardappelpartjes bij. En dat tussen de middag... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:2 kilo vlees tussen de middag? ![]() Maar klinkt heerlijk iig! ![]() ![]() |
|
En gepeperd met 2 porties peperkorrels en 2 cayennepepers... ![]() ![]() |
|
WhiteRider: Laatst heel simpel zalmfilet bereid. 1 minuut aan beide kanten grillen, peper en zout, citroensap, klaar. Dus niet net zo lang laten liggen tot je zalmfilet van ellende uit elkaar pleurt, maar gewoon nog rauw van binnen. Als ware het een biefstuk. Echt veel beter dan die zooi die je vaak in restaurants krijgt, gortdroog dus. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 27-08-2009 12:20] ![]() |
|
Mmmm..zo ff naar de Mac fietsen of iets laten bezorgen?? ![]() ![]() |
|
Ratatouille met rijst en pita-broodjes met zelfgmaakte kruidenboter. En vanavond geheel tegen mijn principes paling, maar na een dag Harderwijk kon ik de verleiding niet weerstaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vandaag verse tagliatelle op een bedje van rucola met daarbij een sausje van kastanjechampignons/ rode wijn/ boursin/ rode ui/ knoflook. Partjes tasty tom trostomaatjes over de saus heen gedaan, bestrooid met gehakte basilicum, pijnboompitjes, wat olijfolie, verse zwarte peper en geraspte parmezaanse kaas. Binnen 15min klaar en erg goed binnen te houden! ![]() |
|
quote:Ik wil een broodje doner kebab met half pikante saus, NU! ![]() ![]() |
|
nu mosseltjes met roomlooksaus en witte wijn met allerlei groentjes en frieten! signature ![]() |
|
quote: En dat eet ie lekker op terwijl ie plaatjes in het ranzig en goor topic post.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Geen ballen van de duivel dit keer, maar stinkballen. Gehaktballen van 500 gr. gehakt, vier tenen gesnipperde knoflook, twee sjalotjes in kleine stukjes, twee verkruimelde beschuiten en vier eetlepels baharat-kruidenmix. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
Wat ik toch voor een koningsrecept tegenkwam. Voor mannen als argus en vikingblood, die niet op een verstopte ader meer of minder kijken, de bacon-explosion. http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/ ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Snijbiet van eigen tuin. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Spek, gehakt en kruiden. Is dit echt heel wat anders dan gewoon een grote slavink? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vanavond mosselen!!! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vanavond maar weer eens pan lekkere zuurkoolstamp met appel, ananas, rozijnen en gebakken spekjes maken en dan oppeuzelen bestrooid met stooikaas en appelmoes en een slavink. Nu al zin in ![]() ![]() |
|
Bbq! Want omdat het nu nog kan! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik voel weer kook behoefte opkomen... Van de week maar is experimenteren voor m'n huisgenootjes, als ze durven. ![]() |
|
ik maak hondshaai met roode wijn in tandoori, boomstammetjes, appelmouseline en brownies signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |