|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Probeer eens dit: bakje crème fraîche lepel honing paar tenen knoflook, uitgeperst gemalen zwarte peper Door elkaar roeren en klaar! |
|
Ik wou het idee om de mayo (deels) te vervangen door kwark of crème fraîche er ook al in gooien. Dat maakt de saus net iets minder nederlands. Nare gewoonte hier om alles met mayo klaar te willen maken. Edit: Eventueel wat Yofresh of andere yoghurt-mayo. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-01-2010 15:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hehe, vorige keer grotendeels griekse yoghurt gedaan, was ook lekker. Maar ik wilde het maken met spul dat we nog in huis hadden |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ga ik eens doen, wel in combi met de kruiden die ik gebruikt had |
|
Wat zijn hier de bevindingen trouwens wat betrreft de knoflooksaus uit het koelvers vak van de AH? Ik vind dat toch één van de betere kant en klare uitvoeringen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die van de Lidl is beter. |
|
quote: Hmm nu zjn net de winkels dicht, wij hebben geen creme faiche in huis, anders zou het een goedkoop alternatief zijn op mijn moeders verjaardag morgen. Ach, wie weet voor de volgende verjaardag! euu? |
|
Pff hele dag in de keuken bezig geweest. Eerst brownies gemaakt met gedroogde abrikozen en pistache nootjes. Toen verse soep van gepureerde worteltjes met veel kruiden champignons en stukjes kip. En nu eieren koken om ze te vullen. En dat allemaal voor me B-day feestje voor familie. Eigenlijk niet zo'n zin in,maar ja.. <-glaasje bubbels [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 02-01-2010 18:59] =) |
|
quote: |
|
Nee glaasje of 3 Laurent Perrier en nee geen Perrier water. =) |
|
Blegh champagne(achtig iets)... Niet mijn ding. Veel plezier op je feessie vanavond. |
|
quote: Morgen dus. Niet zoveel zin in.Weet ook niet waarom ik me zo heb lopen uitsloven in de keuken. =) |
|
Vriendlief heeft stimpstamp ovenschotel gemaakt. Lekk0rr Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik vind die van de Aldi goed te doen. Die van de Super de Boer (die emmertjes) is niet te vreten. Bareuh... |
|
quote:Mm, best een succes eigenlijk! |
|
Vandaag lekker simpel pannenkoeken gemaakt. Met spek, met spek en kaas en met stroop en met suiker. Heerlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Is echt niet nodig. Probeer eerst de basic versie en als je dan nog smaken mist, kun je extra bijkruiden. |
|
less is more idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
doe zoals mij, steek er een stukje actieve kool in, van buitenaf wordt alles opgezogen qua kruiderij signature |
|
Dat doen we dus maar niet nog een keer als ik geen zin heb om te koken. Nasi in blik is echt de meest ranzige bende die ik de afgelopen jaren te vreten heb gehad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Anyway, begonnen aan de stapel chocoladeletters die hier nog liggen. Nog 6 te gaan! Je moeder. |
|
Ik was er zo beroerd van dat ik, na even mijn huig te hebben gekieteld met mijn wijsvinger, nu ook maar een chocoladeletter pak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |