|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: signature |
|
quote: Hoho, dan klopt het niet helemaal. Amon belongs to 'Them'. Ik had gister kipnuggets met sla trouwens. Best vrett'n. Bareuh... |
|
Vandaag goeie lunch gehad. Twee volkoren boterhammen besmeerd met mayonaise, wat blaadjes ijsbergsla erop, een halve makreel (in stukjes en zonder vel en graten uiteraard) over de sla verdeeld, peper en zout er overheen en nog twee boterhammen erop. Was goed binnen te houden! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Toch wel. |
|
Ja. En de stoelgang is ook nog goed gebonden. Nog even en de draadjes mogen eruit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zojuist een zuurkoolschotel in de oven gezet. Nog 45 minuten wachten en dan AAAAAAANVALLUUUUUUUUUUH!! |
|
Zo, dat was lekker . En nog genoeg over dat ik er nog wel 2 keer van kan eten |
|
Vandaag lekker makkelijk: Turkse hamburgers (met Griekse ingrediënten, gewoon om te pesten): Ca. 300 gr. rundergehakt of lamsgehakt kruiden met köfte-kruiden (verkrijgbaar bij je lokale Turk), in vieren verdelen en tot hamburgers pletten. Hamburgers bruin bakken in een anti-aanbakpan zonder olie of boter. Ondertussen vier pitabroodjes warm maken in de oven. Open snijden, aan beide kanten besmeren met tzatziki (als je geen tijd hebt om zelf tzatziki te maken dan kan ik je die van De Rit van harte aanbevelen, verkrijgbaar bij je lokale biologische supermarkt), wat vers gesneden ijsbergsla erin, een hamburger erin, een paar dun gesneden plakjes tomaat op de hamburger en klaar! Lekker met een Griekse salade van komkommer, tomaat en schapenfeta met extra virgin olijfolie en wat gedroogde basilicum en oregano. Easy does it. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Wilde eigenlijk fancy gaan koken maar kan maar geen zin farmen. Dus grieken. |
|
Van het weekend kaasfondue gedaan. Zo'n kartonnen pak met kaasfondue van de Appie Heijn, stuk Roquefort erbij, de boel verwarmen in een fonduepan en lekker smeuiig maken met witte wijn. Dan op een fonduestel zetten en dopen met stukjes groente en stukjes stokbrood en ciabatta. Was erg lekker! Omdat het zo gaaf is, nog even een mooi filmpje wat over kaasfondue gaat: [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-06-2009 20:59] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Chili |
|
Gegrilde portobello's (ze staan nu te marineren in de koelkast), gebakken aardappeltjes en een frisse salade. Als toetje heb ik Split ijsjes in de vriezer. Lekker simpel. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Vanavond taco's! |
|
Denkt aan Cartman met Jennifer Lopezzzz handpop .. |
|
twijfel nog tussen: Lekkerbekje met ravigotteasaus, rode bietjes en pommes frites Reuzenchampignon met o.a. mozzarella en pijnboompitten, rozemarijn-aardappelen en gebakken groenten Waarschijnlijk bepaalt de lengte van de rij wat ik ga eten. |
|
Hier gaat het tweemaal de kapsalon kip worden. Yummmmm. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Slecht maar lekkerrr |
|
Hehehe, maar mag best een keer na een week "normaal" koken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik twijfel tussen eten bestellen, mezelf naar de ah slepen voor een pizza, of zelf gaan koken. Alle opties zijn op hun manier bijzonder onaantrekkelijk. |
|
Hmmz, ovenschotel met gegratineerde aardappelen. Ik ben benieuwd. Het ziet er in ieder geval lekker uit, zo wentelend in de oven. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Die gedachtengang had ik hier net ook. Ik verwacht nu de doner kebab over 10 min aan de deur www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Pizza pesto is onderweg. Lui varken ben ik ook! |
|
quote:Same here.. Maar ja, kook de hele week al normaal, tis goed www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Net gruwelijk lekkere nasi gemaakt, met een Indonesische woksaus, en lekker wat cashewnoten erin spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |