|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat waren ze hoor! |
|
quote:Inderdaad. Dat is gewoon een bloemkool als Italiaan vermomd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
:') |
|
Brocoli is de beste groente man |
|
quote:Proef eens goed man. Het is gewoon bloemkool, net zo min te vreten. Ok, met veel kaassaus is het te doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik was net het voorgerechtje voor morgen aan het testen... OMG Avocado boats: (4 personen) 2 flinke, rijpe avocado's 2 romatomaatjes 2 lente uitjes citroensap olijfolie tabasco zout snij de avocado's door midden en verwijder de pit. Schep de holte waar de pit heeft wat groter, maar zorg wel dat het vlees nog stevig genoeg blijft. schep het overgebleven bootje met een lepel uit de schil. snijd de tomaatjes in blokjes en snijd de lenteuitjes en wat je uit het midden van de avocado geschept hebt in kleine stukjes. meng het geheel goed. doe een scheutje citroensap en een scheutje olijfolie bij de tomaatjes, en maak het af met wat tabasco. op smaak brengen meet zout. (ik doe ook wat zout op de avocado's zodat de avocadosmaak beter boven de boterige smaak uitkomt). Scheo dan je vulling in de avocadobootjes. smakelijk! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nou, ik ga maar weer zwezerik maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: gooi mij een stukje op de post "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bij mij komt echt geeeeen orgaanvlees op tafel! En het liefst ook geen vlees met botjes. |
|
quote:Probeer anders eens pezerik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zat me gisteren tijdens het maken van gehaktballen te bedenken dat gehakt eigenlijk best raar is. Eerst hak je een stuk vlees in kleine mootjes om daar vervolgens weer 1 bal van te draaien. |
|
quote:Je kan het ook gewoon rul bakken hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb hier zo'n vormpje, waarmee je vierkante gehaktba.. heuh.. Gehaktvierkanten mee kan maken. Handig met braden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je kan ze ook gewoon platstampen, net zo makkelijk. |
|
Dat heten dan al gauw hamburgers, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ligt eraan of je er kaas bij hebt. |
|
Details. |
|
Graag, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver. |
|
http://allrecipes.nl/recept/1032/mediterraanse-citroenkip.aspx Vandaag met irritante klootzak even dit gemaakt. Fucking lekker. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Even nog over hamburgers, ik las iets in de spit oid over deze tent, schijnt bruut goed te zijn. Volgende keer in a'dam even checken. http://www.burgermeester.eu/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat klopt hier niet: SPAANSE LAMBURGER Texels lam, chorizo, jalapeños |
|
Misschien istie geboren in spanje en opgegroeid op texel. Beetje gastlam, zeg maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, dat zou kunnen. Of geadopteerd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |