|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jalapeños zijn szowieszo de bom. |
|
quote: leeekkerrrrrrr Wel zonde van t vel weggooien btw. Culinaire specialiteit van vanavond: pizzeria pizza margherita Culinaire specialiteit van vannacht: ristorante pizza tonno tot zover mijn culinaire gekdoenerij [/zachteG] |
|
Van de week gestoomde vis met groenten. Sperziebonen twee minuten blancheren, uitleggen op aluminiumfolie, vis (zalm in dit geval maar kan ook met kabeljauw of forel) erop en wat olie, peper, zout en tijm erover. beetje water of witte wijn erbij en dichtvouwen, twintig minuten in de oven. |
|
Hmm, dat klinkt eenvoudig doch lekker! |
|
Zometeen noedels. |
|
Het andere topic is dicht. Maar deze lijkt er op. |
|
Silence! Wat voor pan gebruik jij voor je stoofvlees? |
|
Een -oude- stoofpan. Binnenkort eens een nieuwe kopen, waarvan de bodem niet half weggebrand is. Uiteindelijk smaakte het trouwens nog redelijk. Niet zo taai als de vorige keer. |
|
quote:Dikke bodem hoort er wel bij. Heb je ook met een vlamverdeler eronder geprobeerd? Zo'n ding heet ook wel sudderplaatje. |
|
Hebben we niet in huis, maar wel een heel klein pitje. Maar goed, binnenkort proberen met een andere pan, en ook maar gelijk een vuurverdeler kopen. Bedankt voor het herinneren daar aan (ik vergeet het steeds). |
|
Ik heb er ook een, want zelfs op het kleinste pitje met laag vuur bakte eten aan. Dingetje kost ook maar een paar euro, misschien hoef je dan niet eens een nieuwe pan. |
|
Vandaag aardappels in de schil uit de oven, gesmoorde venkel en gebakken kabeljauw. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vandaag kippenlever met gekarameliseerde ui en spek. Beouf Bourgoinon met een puree van aardappel, rode aardappel en knolselderij. Voor de vegetarier gevulde portobello en gevulde aubergine. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Klinkt lekker. Waffoor aardappel is het lekkerst en hoe groot, hoe lang en hoe warm moet de oven? Doe je nog iets met kruiden ofzo? Op het rooster of in een schaal? Wel of niet in alufolie gewikkeld? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik houd ongeveer drie kwartier op 200 graden aan, met een scheut olijfolie erover verdeeld. Jappels goed schoonboenen, in kwarten verdelen en verspreiden over een bakplaat met bakpapier. Als ze uit de oven komen peper, zeezout en eventueel rozemarijn erover. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
zometeen nog maar eens de garnaaltjes & avocado van Silence maken voor de zoveelste keer Chill recept, meid! [/zachteG] |
|
Mijn ontbijt bestaat tegenwoordig uit: Brinta yoghurt pure hagelslag rabarber fijngestampe walnoten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Even een culinaire anticlimax (voor mij althans ): De How It's Made van Worcestershire Sauce: Heb het nog nooit gehad, maar 't lijkt hier één grote rotzooi (letterlijk ) [/zachteG] |
|
Lekker spul, prima voor in de groentesoep, of over een gebakken ei. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Dat spul zou weer vaker in de keuken te vinden moeten zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kende het eerst nog niet en dacht dat het een oude groente was, maar het is meer uberappelmoesdeluxe!!2einz. Misschien smaakt het ook bij patat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rabarber |
|
Op mijn vorige werk kweekte ik rabarber. Niet teveel van eten, het ontkalkt nogal. Erg lekker om taart of cake mee te vullen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rabarbermoes van oma. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |