|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Biefstuk met Brood. |
|
quote: Twee plakken biefstuk met een snee brood ertussen? |
|
Binnenkort ook maar weer eens een biefstukje halen. |
|
quote:Natuurlijk. |
|
Pizza gebouwd met: salami paprika uien spek ham pepers Goudse kaas Mozzarella knoflook champignons olijven rosbief mais rosbief oregano Uiteraard met een dunne, krokante bodem. Goeie bak voer! Tonnetje rond nu. |
|
quote: |
|
Vanavond Mercimek Kofte gemaakt. Een soort Turkse linzenkroketjes. Erg lekker Kreeg het recept van een vriendin die net als ik linzen erg fijn vindt. No regrets and no remorse... |
|
vandaag couscous gemaakt gehakt uitbakken, bak wokgroente + kant en klare kruidenmix erbij flikkeren, couscous + rozijnen in een pannetje kokend heet water laten staan, klaar! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dan ga ik toch voor mijn Chili Sin Carne van daarnet. Ui fruiten, kastanjechampignons en knoflook meebakken en vervolgens gesnipperde bleekselderij en gele + rode paprika erbij. Kruidenmengsel van djintan, cayennepeper (veel), chilipoeder, oregano en paprikapoeder (ook veel) erover. Twee blikken uitgelekte kapucijners erdoor, afblussen met een halve fles pils en dan eten als een baas. Vier snotterende huisgenoten aan tafel, helemaal goed. Morgen voor de lunch de rest. You have time. You are doing fine. |
|
is weer eens wat anders dan chili kots carne inderdaad Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Was die peuk ook eerst opgegeten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dom is dat, ik heb meer dan eens verhalen gehoord van gasten die denken dat het eten van één of meerdere sigaretten helpt om een blaastest met succes af te leggen, ook al is er in werkelijkheid teveel gezopen (en nee, dit is niet eens een flauwe referentie aan het 'na zes halve liters rijd ik beter'-verhaal van enkele maanden terug). Dat moet wel een of andere urban myth zijn. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
edit: laat maar, kut anekdote. http://www.bluelight.ru/vb/archive/index.php/t-288627.html [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-05-2011 0:06] You have time. You are doing fine. |
|
True Black metal cooking Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hahaha ik heb gewoon het hele filmpje afgekeken, hoe geniaal! En het lijkt me nog best lekker ook! |
|
Iemand nog een zeer lekker receptje voor nachos? |
|
Mexicaanse nacho's (tortillachips) met kaas, pittige tomatensaus en gehakt uit de oven. Hoofdgerecht, 4 personen, Bereidingstijd 20 min. Ingrediënten 1 rode peper 2 rode uien 1 pak gezeefde tomaten à 500 gram 2 teentjes knoflook, gepeld 1 eetlepel Italiaanse keukenkruiden (gedroogd) 600 gram mager rundergehakt 100 gram geraspte kaas 300 gram nacho chips naturel 125 ml creme fraiche tacokruiden naar smaak zout en peper naar smaak . Materialen Grote, platte ovenschaal Keukenmachine (of staafmixer) . Bereiden Peper in droge koekenpan roosteren. Zaadjes verwijderen en peper in reepjes snijden. Oven voorverwarmen op 200 °C. Eén ui pellen en in plakken snijden, andere ui snipperen. In keukenmachine gezeefde tomaat met rode peper, knoflook en gesnipperde ui tot saus pureren. In koekenpan gehakt rul bakken (zonder olie), pittig op smaak maken met tacokruiden, peper en eventueel een beetje zout. Gehakt even laten uitlekken in een zeef. In koekenpan tomatensaus verhitten en Italiaanse keukenkruiden toevoegen. Nacho's over bodem van ovenschaal verdelen. Gehakt erop scheppen en tomatensaus erover schenken. Creme fraiche erop scheppen en bestrooien met geraspte kaas. Schaal in oven zetten en in ca. 6 minuten door en door warm laten worden en kaas laten smelten. Schaal uit oven nemen en garneren met uiringen. Serveren met een frisse salade. Simpel en lekker. =) |
|
quote:Gisteren gemaakt met tagliatelle en vandaag met spaghetti. Best goeje en heerlijk snel! Heb de chilipeperschilfers trouwens gewoon in de (iets grotere) AH gevonden . Ik maar moeilijk doen! Heb vandaag alleen voor mezelf gemaakt, dus de verhoudingen een beetje moeten gokken.... en 3 tenen knoflook voor 1 kleine portie is teveel! Christoffeltaart- & eierkoekenrecept komt er trouwens zo aan @NYB: Klinkt lekker! Maar wat een gedoe! Ik gooi altijd een potje hete tacosaus en kaas over de tortilla chips. Evt met gehakt met zo'n zakje kruidenmix [/zachteG] |
|
quote: Valt best mee. 20 min. werk. En ik vind het lekkerder om zoveel mogelijk verse ingrediëntente gebruiken. En het gehakt zelf te kruiden, ja soms gebruik ik ook gewoon eenzakje gehakt- kruiden of taco-kruidenmix. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-05-2011 16:13] =) |
|
Christoffeltaart voor Wabla: 6 eiwitten 60 g suiker per eiwit (360 g) 1 el cacao per eiwit 2-3 kwartier kloppen (!) Stijfgeklopte massa uitsmeren in 2 ronde platen op een bakplaat (doorsnee kan zo groot als je zelf wil. +- 26 cm) 3 uur op 100-150 graden bakken op het onderste / 1 na onderste rooster. Vulling: 1 l slagroom 8 el suiker 4 el cacao 2 pakjes "klopfix poeder" (iets van dr. Oetker) Dit mixen en vervolgens lagen maken: eiwit, vulling, eiwit, vulling. Garneren met chocoladevlokken. Stop het minstens een dagje (kan ook maanden lang) in de diepvries. +- 2 uur voor gebruik eruit halen. Je kunt ook stukken afsnijden en de rest terug in de diepvries zetten . [/zachteG] |
|
Eierkoeken (voor heel veel. De helft maken kan ook) 10 eieren 750 g suiker 900 g bloem 25 g bakkersamonia (= bicarbonaat) 1/4 l melk Mix eieren + suiker. Mix amonia + gezeefde bloem. Bloem met een spatel door het eimengsel roeren en de melk er beetje bij beetje onder roeren. Deeg minimaal 24 u laten rusten. 7-8 min bakken op 220 graden. [/zachteG] |
|
vandaag weer eens een taartje gemaakt; ben er best blij mee Met aardbeienvulling. Mij wat te zoet maar klant is koning. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mooi. |
|
bedankt! ik zie overigens nu dat het lint van de middelste taart niet mooi zit op de foto, beetje jammer. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |