|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn balletjes zijn klaar en lekker gekruid patatjes nu pletten en dik maken :-)- signature |
|
Eigenlijk word echte haggis met veel betere ingredienten gemaakt dan worst, maar bij worst sta je er niet bij stil dat er orgaanvlees in zit; bij Haggis wel Black seeds of bunny! |
|
Gisteren dit boek gehaald: |
|
Simpele vegetarisch pastagerecht 250 gram pasta (tortellini met ricotta- of kaasvulling zou ik voor gaan) 2-3 uien 1/2 - 1 courgette 50-100 gram feta, gorgonzola of een andere smaakvolle kaas random kruiden olijfolie Pasta koken. Zorgen dat de uien (halve manen) en courgette (dunne plakjes of kleine blokjes) gesneden zijn. Ongeveer 8 minuten voor pasta klaar is beginnen met uien in olijfolie op (relatief) laag vuur bakken, zodat ze glazig worden en blijven. Ongeveer 4 minuten voor tijd courgette erbij. Laatste minuut de kaas erbij. Pasta afgieten. 'Saus' nog even op het vuur laten tot de kaas goed gesmolten is. Eventueel ergens nog kruiden erbij doen, maar is in principe niet nodig als je goede ingrediënten gebruikt. Wat rozemarijn, basilicum, oregano enzovoorts past wel goed. Afhankelijk van hoe hip je gerecht eruit moet zien, de boven- (=minder hip) of ondergrens (=hipper) van de ingrediënten kiezen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nu ook deze in bezit: Kijk al uit naar de geitenkaas hamburgers. |
|
Pasgeleden hier als katerontbijt camenbertkroketten gemaakt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vlieg er weer in; cocktail eerst van lichii en schuimwijn, dan een cava dan verse broodsneden gedrenkt in kruidenmix en olie en gedroogd, met een laagje octopusvlees dan mini quiches met verschillende ingrediënten dan zalmmoot gevuld met St-Jacobsvruchten, met Gratin Dauphinoise of kroketjes de saus en groentjes ... dat blijft de vraag signature |
|
Eten terwijl je die tijd ook kunt gebruiken om te drinken, lame. Zoveelste mentalkloon. |
|
fles 1 is bijna uit hoor signature |
|
quote:Nu pas? slome Zoveelste mentalkloon. |
|
eat this signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik leg net de hand aan een megadiner artisanale pizza'tjes als voorgerecht (zelfgemaakt tem het deeg) dan een plateau schaaldieren en veel sausjes en als hoofgerecht pomme dauphinoise, prei in een Italiaanse kaassaus en een ouderwetse kippebil! signature |
|
iemand een bolletje chocoladeijs? signature |
|
blij blij blij vanavond met Amon alleen thuis dus verse puree maken met eigelen en melkjes, rundstong in madeirasaus en als dessert zelfgemaakte chocomousse (lust ik niet maar kom) en voorgerechtje provencaals gekruide geitekaasbolletjes, gemarineerde zalmreepjes en wat kaashapjes met kers en/of druif signature |
|
Iemand nog een goed idee voor een hoofdgerecht met beenham? |
|
quote: Zonder pakjes en zakjes scheelt al veel troep. Al wat gemaakt uit dit kookboek? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Gebakken aardappels of rösti erbij lijkt me. En als groente geroerbakte witlof, gewoon stukjes witlof in boter roerbakken en dan wat peper en zout erover, that's it. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja de geitenkaas hamburgers, die bevallen erg goed. |
|
Bedankt voor het meedenken Bas, maar witlof [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-12-2010 22:55] |
|
quote:Peultjes dan? Of boontjes? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zat meer te denken om de beenham met wat groente enzo in de oven te gooien. |
|
quote: Dat is het enige dat je gemaakt heb uit het hele boek? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja, ik ben nog niet aan de rest toegekomen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |