|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Lain: +1 LOL [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-05-2010 20:22] |
|
Haha jah, ze hadden de dood van hun leven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb zodadelijk een nieuwe undersign, denk ik. EDIT: bij deze. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-05-2010 20:25] Bruce Banner |
|
quote: Als je het goed doet is dat ook niet zoveel lijden. Alleen deze methode is minder moeilijk en vrijwel stressloos en 100% pijnloos. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nice ElitE come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: En de guinea saurus rex en guinea pirate dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Zo wil ik nou ook gaan . "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Zulke grote melkpakken zijn er echter niet. Sorry, Offtopic. Mijn schuld. Bruce Banner |
|
quote: Wat voor dode dieren collectie heb je in je huiskamer dan? En kan me voorstellen dat sommige dierenliefhebbers niet zoveel zin hebben om langs te komen haha. Die van het moederdag cadeau dacht vast, meenemen anders eet Elite die ook nog op ghehe. Wat is eigenlijk je volgende experiment? |
|
quote: Je kan in plaats van een ballon ook een zak gebruiken, die kun je dan vullen met lachgas. Helium, argon(voor MAG lassen) en stikstof werken ook. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ziet er goed uit Bram! |
|
quote: Hehe heb via school iets van 5 potten met slangen, andere met overleden huisdieren: reuzenpad, meerdere met ontleede ratten en eentje met miljoenpoten. Daarnaast nog een opgezette reiger en een aap. Ik vergeet het welleens dat sommige mensen behoorlijk moeten wennen als ze bij mij komen. HEhe een cavia BBQ in het Zuiderpark lijkt me wel leuk. En de advertenties op internet plaatsen bevallen me wel, misschien eens kijken of ik een chihuahua voor mn slang kan strikken. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-05-2010 22:24] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@ Slacht foto serie: Ik verheug me al op reacties van eventuele hier aanwezige vegetariërs. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-05-2010 21:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Chihuahua voor je slang? Leuk, doe je daar ook een fotoserie van? |
|
quote:Ziet er lekker uit op die laatste twee plaatjes. Op die plaatjes met de ingewanden enzo ziet het er wel raar uit, maar da's omdat je het niet gewend bent denk ik. Van een kip, eend of konijn ben ik het wel gewend omdat ik ze zelf geslacht heb. De eerste slachten lijkt me raar, daarna gaat het vanzelf denk ik. Is met andere dieren ook zo in elk geval. In de snackbar in Peru kan je ze ook eten trouwens. Daar draaien ze gewoon aan een spit, met kop en al eraan. Werkt op de lachspieren, omdat ze er zo naakt uitzien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hè getver. Tomaten. Bareuh... |
|
Klopt het went. Ik heb op school natuurlijk al aardig wat ontleed, en thuis ben ik ook wel even verder gegaan hehe. En ben wel wat gewent van de slang enzo. Maar voor mij is het ook nog niet het stukje vlees wat uit de winkel komt. Die ingewanden blijven best vies omdat het zo sterk ruikt. Hehe ja daar is het een delicatesse en vinden ze het veel lekkerder dan onze vette varkens(logisch je hoeft al die vette troep niet zo in een warm klimaat) In Peru doen ze het ook vaak op een stok/bezemsteel boven de BBQ. Dit was ook mijn intentie maar dat lukte niet helemaal. (Te kleine bbq en verkeerd gedemonteerd) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die hebben we dan ook laten staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb wel een paar keer ratten en cavia's de nek omgedraaid op het werk. En kippen. Maar dan lagen ze al op sterven. Dat vergassen is toch een stuk vriendelijker dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Netjes met dat lachgas, hier slaan we de konijnen gewoon de harses in. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja precies. Gewoon een goed gerichte klap in de nek. Of op de kop. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Doe je ook aan MAG lassen? als je geen CO2 hebt bijgemengd kun je dat gewoon gebruiken. Misschien zelfs iets beter als lachgas. Minder bloederig en minder kans op fouten. Als je het MIG lassen mengsel hebt met een scheutje CO2 erdoorheen is het ook makkelijk te doen alleen kan CO2 nog een paniek reactie geven. Misschien is de hamer in dat geval beter. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Exact. Niet dat half laffe gedoe. 1 harde, goed gerichte klap, en het beest is dood. @ bastianus. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 09-05-2010 23:11] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |