|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh boy, morgen eens lammetjespap maken!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Met bakbloedworst en gebakken appel! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:GAAAAAADVERDAMME!!! |
|
quote: Ben jij dan ook fan van kruudmoes? Btw, zonder bloedwurs. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik ben geboren in Loenen op de Veluwe, en onze buurvrouw maakte vaak speciaal voor mijn broertje en mij kruutmoes. Gek waren we op dat grei! We waren wel de enigen van ons gezin die het lustten. Een tijdje terug ben ik in Oldebroek op vakantie geweest, daar kon je het bij de slager kopen. Maar ik kon helaas niemand zo gek krijgen om mee te eten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Kijk, daar ging het al fout. |
|
quote: Best te nassen ja, wel een beetje overpriced though. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oh jeetje wat een armoe! Mn oma maakt ieder jaar voor de hele familie kruudmoes en speciaal voor mn moeder en mij vegetarische. Hoewel het met rookworst natuurlijk lekkerder is, is het zonder ook goed te nassen. EEr zijn idd weinig mensen die het lekjker vinden. "Ieuw! Net kots!" Ik denk dat ik maar eens bij mn oma in de leer ga. Kruudmoes, rabarbermoes, jam maken en wekken etc. Grootmoeders keuken. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ze zeggen weleens: 'Lauw Loenen', maar het is een dorp om te zoenen! Het ligt op de Veluwe, en wel middenin, tussen Apeldoorn en Arnhem heb je het begin. En wandelend door Loenens dreven, zou ik het eenieder mee willen geven. Ik heb mijn hart aan Loenen verpand, ons fijne dorp, de parel van Gelderland. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Omelet du fromage... |
|
quote:timing win [/zachteG] |
|
jij ook? |
|
Wiki: quote: Klinkt goed! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmm.. dat klinkt best goed hoor! Ben nu overigens goulasj aan het maken Meestal maak ik dit alleen als er iemand komt eten, maar vond het nu wel iets voor een verder rustige zondag No regrets and no remorse... |
|
Zo'n doe-het-zelf turkse pizza bouwpakket is geen succes. |
|
Waarom niet? Hier gisteren boterkoek gebakken No regrets and no remorse... |
|
boterkoek ik vind het hele gedoe met die met prut ingesmeerde 'pannekoeken' waar je dan zelf nog meer zooi op moet gooien niet voldoen aan het verwachte resultaat. |
|
Dat vind ik eigenlijk ook altijd van het zelf gewone pizza's maken. Hoop werk en gedoe en het resultaat is het dan net niet. Dan maak ik liever een lekkere lasagna No regrets and no remorse... |
|
Zelf lasagna in mekaar knutselen is dan weer wel de moeite waard ja. |
|
quote:lekker! smaakt overigens onverwacht goed bij bier! [/zachteG] |
|
Morgen hartige pannenkoeken eten, nu al zin in. |
|
quote:Nooit van gehoord. ROTT AND ROLL |
|
quote:pannenkoeken met hartig erop ipv zoet? [/zachteG] |
|
Pannenkoeken met speculoos [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2011 1:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |