|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, ik ben in de XL-toko geweest waar ze het alleen per grote zak verkochten. Vervolgens kom ik thuis, zie ik in de kast een potje staan met 'ingrediënten: grof gemalen chili' . Op de voorkant stond 'piri piri', kan dat kloppen? [/zachteG] |
|
Dat is volgens mij weer een specifiek type chilipeper, maar dat weet Varanus vast beter |
|
quote: klopt, maar die is prima voor bij de pasta hoor (ook lekker in goulash trouwens ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Straks hartige taart met kipreepjes en prei in een ui-eimengsel met cremè fraiche en over de top geraspte kaas: ik ben benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-04-2011 18:03] |
|
Klinkt goed! |
|
Hij smaakt al super. Alleen wil de bodem niet echt hard en 'gaar' worden, kan aan mijn rare oven liggen, maar wat kan je daar het best aan doen? |
|
Zou dat met spekreepjes ook lekker zijn? |
|
Had je gaatjes in de bodem geprikt? Black seeds of bunny! |
|
quote:Dat denk ik wel. En ik denk dat ik de bodem gewoon iets te dik heb gemaakt, volgende keer beter. Hij smaakte verder namelijk errug goed. |
|
net voor de kleine en Sarah verse lookbroodjes gemaakt bubbels, gemarineerde aardbeien, 4 soorten bbq-balles in de oven, pureekroketjes met een toefje Grimbergenkonfijt (gezoet). Violetjeslimonade, chocoladefondue met blokjes ananas en appelvlaai als dessert straks en voor mij een gebraadje mooie korst met Lyonaise mosterd en provençaalse saus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-04-2011 18:30] signature |
|
quote:Herkansing, nu met gehakt. Dunnere bodem, die was al iets beter, maar nog steeds niet je van het. Volgende keer de bodem kort 2 minuutjes in de oven, daarna pas de prut er op. |
|
Raapstelenstampot met spekkies. |
|
pizza in de microgolf mmm lekker zacht aj moe kakken moej kakken |
|
ja, ken da signature |
|
Gisteren samen met mijn zoontje helemaal zelf een pizza gemaakt. Zelf het deeg gemaakt en helemaal uitgerold over de bakplaat. Daarna van alles erop gemikt, mais, ui, tonijn, paprika en kruiden. Was perfect gelukt in de oven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
2 pizza's? Subtiel kamerolifantje |
|
Rijst. |
|
quote:Nee, maar ik had nog even de saus toegevoegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vanavond kip Masala maken met rijst en paksoi. Vliegt er altijd door hier. Wij zouden goede Surinamers geweest zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Afgelopen zondag maar weer eens Griekse kip gemaakt. Was alweer een tijd geleden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vanonvd ga ik mij eens krokant gefrituurde aardappelstaafjes laten bereiden, met een heerlijke romig wit sausje en vergezeld van eerste klas Nederlands seasoned mixed meat in langwerpige vorm |
|
quote: respect , klinkt veel beter dan de mijne aj moe kakken moej kakken |
|
quote: Zo lijkt het inderdaad nog heel wat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |