|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Tot ik las dat ze het gewoon met Post NL versturen. :-\ Toch zonde van je Beef & Steak T-Bone steak XXL van een kilo a € 26.95 |
|
Vlees met de post? Wtf... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja precies. :S |
|
Vanavond proberen : Kip met coca cola 10 eetlepels ketchup 250 ml cola cola 1 theelepel tabasco 1 eetlepel mosterd 2-3 teentjes knoflook, geperst 1 kilo kipdrumsticks BEREIDINGSWIJZE Verdun de ketchup met de cola en breng het mengsel op smaak met tabasco, mosterd, knoflook en zout en peper naar smaak. Breng de marinade met de drumsticks aan de kook en laat ze 45 minuten op laag vuur met de deksel op de pan doorkoken, roer af en toe door. Laat de kip in de marinade afkoelen. Verwarm de ovengrill. Leg de drumsticks inclusief marinade in een ovenschaal, plaats hem net onder de grill. Gril de drumsticks in ca. 15 minuten goudbruin en knapperig. Keer ze halverwege en schenk zo nodig de overtollige marinade af. Serveer de kip warm of koud met stokbrood, kruidenboter, wat komkommer en tomaat en/of nog een dipsausje. Glaasje cola erbij kan ook geen kwaad. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 22-06-2013 10:18] No Pain, No Gain |
|
quote: Ja, gek hè?! Maar je kan ook halen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Sloerie eters. |
|
quote: Ziet er echt vet lekker uit the only pleasure is pain |
|
Gisteren artisjok gegeten, met name mijn dochter en ik zijn er gek op. Steel van de artisjok afsnijden, zo dicht mogelijk bij de artisjok zelf. Blaadjes rondom de steel en buitenste bladeren verwijderen. De bodem van de artisjok inwrijven met citroen, om verkleuring te voorkomen. Vier schoongemaakte artisjokken in een pan onder water zetten, met sap van een uitgeperste citroen erbij. Een bord erop leggen, ongeveer veertig minuten in kokend water koken. Ze zijn gaar, als je makkelijk met een vork in de bodem kunt prikken. Als de artisjokken gaar zijn, alle blaadjes eraf plukken en in een schaal doen, tot een bodem met 'hooi' overblijft. Dit hooi met een lepel verwijderen. De bodems vullen met een plak ham, en daarbovenop een kruidendressing van munt, peterselie, bieslook, limoensap, olijfolie, peper en zout. De blaadjes kun je dippen in aioli, knoflooksaus of vinaigrette, en dan het zachte deel eruit zuigen. Lekker als voorgerecht of tapas. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-06-2013 9:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Alleen PostNL pakketbezorgers weten vlees perfect mals te gooien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Grote kans dat ze het pakje open scheuren en het vlees zelf opbakken, incompetent tuig dat het is. Against God and Government |
|
quote: Dat is een duidelijke keuze van het management geweest. Met hun systeem kunnen ze alleen maar tuig aannemen/ tuig maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat je dildo's zijn onderschept is nog geen rede om zo naar te gaan doen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik vond er geen zak aan, die dingen. Veel gedoe, weinig smaak. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Morgen ergens uit eten en ik zie op het menu dat ze speenvarken hebben. Licht gerookt, gepekeld en met honingsaus. Is dat wat, speenvarken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Kan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik was in de dierentuin van Amsterdam en daar zag ik een Tyrannosaurus rex! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind het wel erg lekker Edit: artisjok dus [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-07-2013 23:41] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nah, smaakt een beetje naar Onweerwolf. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jij weet hoe OWW smaakt? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Een vrouw in 't durp verkoopt biologische pompoenen, ze zijn heerlijk, maar ik kom niet verder dan pompoensoep. Ik heb ook een curry geprobeerd, dat vond ik niet zo smakelijk. Wie heeft er lekkere pompoenrecepten? |
|
Ben lekker bezig, al ruim een maand geen groente hoeven te kopen. Komt nu lekker veel van de moestuin. En van de week een paar kilo tomaat en paprika en aubergine gevonden in de compostbak. Maar alles was nog gewoon goed en vers. Dus dat wel een liter of 8 tomatenpaprika soep + veel ingevroren. En deze week al 5 kg bramen geplukt. Voor yoghurtijs, jam en bramenlikeur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik wil me wel opofferen om die bramenlikeur te komen keuren Willekeur en dictatuur! |
|
Goed bezig, Elite! Niemand pompoenrecepten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |