|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zet mijnes altijd even een uurtje of 2 op de hometrainer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik las homotrainer hihi. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nou...in een alternatieve realiteit is het misschien whiskey. Of bier. Ik noem maar een paar alternatieven. Wat je in ieder geval NIET moet doen is meer sinasappelsap. Trust me Hatsjikidee! |
|
Ik heb erg veel aan deze tutorial gehad: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ben trouwens gek op salman rushdie schijfjes. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=793720&rq=garnalen&sr_type=recipe&course=hoofdgerecht Dit heb ik vanavond gemaakt! Heerlijk! |
|
Hier voor 15-20 man falafel staan rollen. Beste klus. You have time. You are doing fine. |
|
Goed bezig geweest! Heeft t gesmaakt? |
|
Net (vega) bladerdeeghapjes na proberen te maken die we vorige week op mijn stage aten. Wist alleen het precieze recept niet meer. Nu als volgt gedaan: 3/4 beker (+/- 160 gram) linzen koken met 1 beker water en een EL sojasaus (ongeveer half uur, totdat de linzen het vocht opnemen). Ondertussen in een pannetje uitje fruiten, knoflook en prei toevoegen. Kruiden met chiliflakes, komijnzaad en korianderzaad. Linzen bij het uienmengsel gooien, in bladerdeeg vouwen. Afmaken met een beetje olijfolie en kerriepoeder. Hopelijk zijn ze net zo lekker als op stage. |
|
kent iemand doekoe? Surinaams of zo, fruit hoe smaakt dat? signature |
|
heeft er al eens iemand walvis gegeten? signature |
|
lekker hoor, maar wel veel... signature |
|
quote:Je haalt de Oost en West door elkaar. In het Surinaams is doekoe geld, in Zuidoost Azië een vrucht. |
|
O. naja, Nederlanders zitten toch overal? signature |
|
Niet doekoe, doerian. Smaak is 'bijzonder', maar niet vies. Kan het echt niet meer omschrijven, weet alleen nog dat het een behoorlijke acquired taste is. De geur is wel behoorlijk onprettig. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Understatement van het jaar? Black seeds of bunny! |
|
Deze borden zie je regelmatig hangen in Azië, als je eenmaal aan zo'n ding gesnuffeld hebt snap je ook waarom ja. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Yeah. Fuckin' lekker, en daarmee bedoel ik: ÜBER TASTY. Ik had een walvissteak in een fancy restaurant in Tromsø, Noorwegen. Het had een subtiele wildsmaak en was zo, zo, zo mals... Vet evil allemaal, maar één van de lekkerste stukjes vlees OOIT. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Erwtensoep nu aan het maken, morgen snert. |
|
quote: Weet je ook welke soort walvis het was. Er zijn natuurlijk een hoop zwaar bedreigde soorten, maar jappanners jagen vooral op Mink walvissen en met een populatie van 850.000 hoeven we ons er niet heel druk over te maken. Maargoed ze jagen ook op andere soorten waar je wel je vraagtekens bij kunt zetten. Waar de Noren normaal op jagen zou ik niet weten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stukken beenham van anderhalve kilo... gaat dat nog in een pan of is dat oven only? Edit: daar eet ik 3 keer van. Hoe bewaar je gegaard vlees het beste? Hoeft niet langer dan een week te zijn, want 3 dagen op rij een halve kilo beenham gaat je ook tegen staan. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 19-12-2012 11:08] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
hmmm momenteel dit - een variatie erop dan toch http://www.campina.be/nederlands/recepten/penne-rigate-met-tonijn-champignons-en-zure-room.aspx jom signature |
|
Voor een kerstdiner een risotto gemaakt, basis door Schuurman geopperd Ingrediënten (voor 9 man): 800 gr risotto (carnaroli) rijst 200-300 gr Parmezaanse kaas (of pecorino, of beiden; ik deed beiden) 100 mL creme fraiche 3-4 glazen rode wijn ('zware', ik had Sangiovese) Tijm (of een andere sortering 'Italiaanse' kruiden) 500 gr kastanjechampignons 200-300 gr prei 2 grote uien 1 rode paprika Peterselie, liefst platte (, sjalotten? (bleek)selderij?) Olijfolie (Gedroogde tomaten.) (Pijnboompitjes.) Boullion (2 liter): zet ui en kastanjechamignons aan en doe er water bij. Evt. beetje rode wijn erin, kruiden. Half uurtje zachtjes laten koken is voldoende. Soffrito (fijngesneden, licht aangebakken/gebruind; lage temperatuur): Ui Knoflook Gehakte peterselie (en/of selderij) Kastanjechampignons Prei (Sjalotten) Risotto: Rijst (carnaroli) bij de soffrito in de pan, even meebakken (paar minuten). Wijn erbij, laten absorberen door de rijst. Min of meer verdampt --> vuur omhoog (medium). Hete (net kokende) bouillon erbij in kleine hoeveelheden, langzaam roeren tot uiteindelijk een gladde romige textuur; herhaal. Bouillon op --> pan van het vuur af. Creme fraiche erbij en Parmezaanse kaas/Pecorino (stukjes) erdoor roeren. Garnering: pijnboompitjes, gedroogde tomaten, losse peterselie (evt. geen platte, slechts ter garnering). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |