|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *note to self: als je ooit bij BE gaat eten, eet dan niks waar kaas in zit!* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ach, zie het als een uitdaging voor je immuunsysteem! [/zachteG] |
|
DE kaas die er toe doet is old amsterdam ROTT AND ROLL |
|
die heerscht inderdaad maar niet als garnering. daar moet je van genieten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ken ik niet. Ga ik maar eens achteraan dan. ROTT AND ROLL |
|
[/zachteG] |
|
quote: ik had het over je old amsterdam anyway, ik bedacht me net dat ie soms wel goed is als ganrering maar dan alleen op een goede carpaccio. verder moet je die gewoon uit het vuistje eten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik zit het net terug te lezen en had al zoiets van ok....LOL ! ROTT AND ROLL |
|
Nog even verzinnen wat ik vanavond zal gaan eten... ROTT AND ROLL |
|
mijn receptje proberen? goedkoop, makkelijk, snel en lekker ennnn lekker stinken! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja. |
|
quote:Wie weet doe ik dat wel ja ROTT AND ROLL |
|
quote: Als het goed is verkopen ze in de meeste supermartkten grof gemalen chili. Zelf haal ik op de markt vaak kruiden. Heb je niet een kruidenboer ergens in de buurt? Want er zit toch wel een enorm verschil tussen rode peper en 4-seizoenspeper qua smaak. (Chili-poeder kan waarschijnlijk ook werken) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: dat dus ik gebruik iig altijd zioets dergelijks... misschien een toko ofzo in de buurt? die zouden dat ook wel eens kunnen hebben. maar eigenlijk lijkt het me toch wel dat supermarkten dat hebben...? gewoon eens in het kruidenrek kijken voor de zekerheid. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 10-04-2011 10:38] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dat dus. |
|
quote: Of je kijkt Varanus lief aan en plaatst een bestelling. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3002903 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Een kruidenboer zou ik echt niet weten, maar in de supermarkt ga ik zeker kijken . Goed idee van die toko. Er ligt een heeeele grote in 't centrum! [/zachteG] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: nog lekkerder met ui, rooie pepers en rooie paprika erdoor |
|
De enige gehaktbal die ertoe doet, is deze: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
een soort reuze eierbal, ziet er goed uit |
|
quote:Hier ook een AH-recept vandaag, kerrierijst met zalm en ei. Was goed te doen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Witlof sla 4 stronken witlof 2 eieren, gekookt creme freche 2 appels blokjes jonge kaas rozijnen walnoten |
|
quote: O shit... Wat is die knakker erg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |