|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Meestal maak ik voor 4 personen, ja. En vries ik dat in, zoals bij chili etc. Maar dit leek me niet zo lekker om na invriezen weer opnieuw op te warmen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Enkel de rest saus invriezen kan ook natuurlijk. En dan de volgende keer verse bloemkool erbij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of een el cheapo pakje noodles erbij. OF een blikje bonen een schep sambal + wat zooi uit de koelkast en een bakje van die magnetronrijst van de supermarkt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, daar heb ik niet bij stil gestaan. Bij bolognese saus doe ik dat ook... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Of je doet gewoon lekker waar je zelf zin in hebt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gewoon, een beetje spontaan doen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Klopt. Alleen valt voedsel weggooien daar uiteraard niet onder. Edit: Tenzij het niet te vreten is. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-07-2017 14:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zeg, jij bent toch niet die van de Royal Club reclame toch? "Doe mij maar een..." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, precies andersom. Ik ben een planner. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volgens mij heb ik Wim gisteren bij de snackbar gezien. Komt een gast binnen die om een sorbet vraagt en de snackmiep zei dat ze die niet verkopen. Die gast kijkt vervolgens extreem beteuterd, draait zich om en loopt zonder verder eem woord te zeggen de zaak weer uit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Yep, dat had ik kunnen zijn, eega beaamt het, hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Voorbereiding: Udon noedels koken, afspoelen en apart zetten. Biefstuk uit de koelkast leggen. 2 uien snijden. Paar tenen knoflook fijnhakken. Rode paprika in reepjes snijden. Bosuitje fijnsnijden. 2 eitjes loskloppen. Wat shi-take in reepjes snijden. 1 eetlepel vissaus, 1 eetlepel lichte zoute sojasaus, 1 eetlepel zoete sojasaus en een eetlepel oestersaus in een schaaltje doen. Biefstuk snel dichtschroeien en uit de pan halen en in alufolie laten rusten.. Ei in de olie bakken en daarna in stukkies choppen en daarna uit de wok. Olie in de wok. Paprika in de wok. Ui erbij. Knoflook erbij. Paddenstoelen erbij. Bakje bimi toevoegen. Noedels erbij. Ei weer erbij. Bosui erbij. Biefstuk in reepjes snijden en erbij gooien, Schaaltje sojasaus gedoe erbij samen met een beetje (Palm)suiker erbij. Alles nog ff flink doorverwarmen. Schaaltje of bord voor de vrouw volscheppen. Nog wat srirachasaus in de wok. (IVM allergie van de vrouw des huizes pas nadat voor haar is opgeschept) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-07-2017 0:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Trashmetal "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Stuk appeltaart in de Griekse yoghurt. Perfect ontbijt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Erudiet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mexicaanse jambalaya, sort of? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, dat kun je zeker stellen, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
gatverdamme. kip. |
|
Gek! Kip, het meest... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
smerig man. ik haat kip. ik kan die tering kots smiley nergens vinden verdomme. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |