|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En nog die slierten er aan hebben hangen. Ik breek het altijd in kleine stukken voor ik het kook of haal er op mijn bord een mes doorheen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Neem dan gewoon macaroni. |
|
Macaroni, spagetti, noodles, mie.....etc..... Het smaakt voor jou allemaal het zelfde, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier ook mes er door heen. Maar dit heeft wel wat, "anders". En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kale macaroni zal niet anders smaken dan kale spaghetti. |
|
Wel een andere bite, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gek genoeg vind ik spaghetti prima te eten, maar macaroni vind ik niet zo. Plakkeriger en neemt de saus anders op of zo, ik weet het niet precies, maar verkies altijd spaghetti (of nog liever, tagliatelle). |
|
Zo vind ik die fussili of penne niks. |
|
Precies, Silence snapt het wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maw je kan geen macaroni koken. |
|
vandaag gemaakt; lekkere een gezonde shasliks, eigen recept. 4 theelepels paprikapoeder 1 theelepel kerriepoeder 1/2 theelepel zwarte peper 100 ml olijfolie Alles bij elkaar in een grote kom mikken en goed mengen. Zout naar smaak toevoegen. 1 1/5 pond mager rundvlees in blokjes gesneden Ook erin mikken, goed mengen tot het vlees goed bedekt is met marinade en dan de koelkast in voor minimaal een uur maar hoe langer het staat hoe meer smaak, dus je kan het best al 's ochtend voorbereiden. 1 grote rode paprika 1 grote gele paprika 1 hele grote (of 2 middelmaat) ui Alles in vierkanjes snijden, niet te klein want dan valt de shaslik uit elkaar bij het bakken. Naar wens maak je daar ook nog eens dezelfde marinade voor (meneer wabla vindt dat erg lekker) maar anders zou ik het wel een kwartiertje ofzo in wat olijfolie zetten dan verkoolt het allemaal niet zo snel. In mijn geval vandaag was dit genoeg voor 13 stokjes met ieder 4 blokjes vlees. Shasliks in elkaar steken; ui, gele paprika, ui, vlees, ui, rode paprika, ui, vlees, enz. Let op dat het vlees altijd tussen 2 stukken ui zit, dit geeft veel extra smaak! Als je alles in elkaar gestoken hebt op de barbeque gooien, en klaar! Serveren met aardappelsalade of een frisse salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer en een lente uitje. :9 En evt saus naar keuze (lekkere zelfgemaakte dressing voor op de sla: 1 deel olie, 3 delen rode wijn azijn, eventueel wat fijngehakte ui, peper, zout, theelepeltje mosterd, wat italiaanse kruiden, en als je van zoek hout een klein druppeltje honing. ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
soort van tzaziki 3 grote lepels sour cream, 2 tenen knoflook, kleni scheutje olijfolie, beetje gedroogde basilicum, wat gedroogde peterselie (helaas geen dille in huis maar dat hoort er normaal ook in) goed mixen en dan komkommerplakjes erin dippen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hoever meter sta jij van de kom af bij het mikken en mis je wel eens? |
|
quote: hier werken ze met feet. maareh, ik kan heel goed mikken "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Met je voeten wordt het nog moeilijker mikken. Kom op de grond? |
|
op mn handen staan misschien? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Binnenkort maar weer eens kip maken voor iemand. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Weet je hoe je het beste kip klaarmaakt? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Antwoord over een week? Bareuh... |
|
gemarineerde kalkoenfilets in de over, spirelli's met zelfgemaakte pesto en boschampignons, kerstomaten, lekker wijntje en erwten voor de kleine signature |
|
quote:Met een haan. Ben de laatste tijd veel couscous aan het maken. Meestal met roergebakken courgette hier uit de tuin. Verder kan er van alles bij, worstjes (merquez b.v.), kipfilet, drumsticks, gehaktballetjes. Vooral goed kruiden is belangrijk, heb ontdekt dat ketoembar er erg goed bij smaakt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klinkt goed. Ik maak met courgettes vaak ovenschotels, ik vul ze of doe ze door de spaghettisaus. Maar roergebakken met couscous en worstjes is een goed idee. No regrets and no remorse... |
|
"Spaghettisaus" pffffff Enniewéé, Courgette is wel mooi. Liefst een kleine, compacte, met een hoge smaakconcentratie. Gouden & eenvoudige combi: Gele courgette met langoustine, en als het even kan met de bloem. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |