|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hahahaha meen je dat nou serieus ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Waarom zou je dat nu niet serieus nemen geef me dan een reden waarom je drugs zou nemen |
|
Het kan.. eh laat maar.Er komt toch wel een slot op en dan typ ik weer voor niets. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-04-2002 12:21] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ah joh ... het is maar net hoe je er mee omgaat. Ik rook af en toe een jointje in het weekend. Niks mis mee wat mij betreft. |
|
quote: nou ehm die subtitel van je -------------------------------------------------- maar goed tis net waar je de grens trekt, alcohol drink ik wel hoor blowen doe ik eigenlijk niet meer, ja soms eens in de vakantie maar ik vind dat spul zo stinken [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 10-04-2002 12:23] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ja een jointje heb ik ook al gedaan maar zo van die hard drugs die dat dat neemt moet toch wel dom zijn 1) kan je doden 2)Je hebt na een tijd geen leven niet meer = sociale dood 3)je verliest alles |
|
die ik bedoel wel hard drugs |
|
quote: geen idee, omdat ik het nog nooit gebruikt heb en het ook niet van plan ben, naar mijn mening sloop je alleen je lichaam er mee ---------------------------------edit----------- *grin* volgens mij hebben we de zelfde mening over harddrugs [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 10-04-2002 12:27] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tjsa ... harddrugs is wel een ander verhaal. Opzich zijn er zat mensen die daar wel verstandig mee om kunnen gaan. Ik zou opzich best een keer cocaine willen proberen maar bang om daar verslaafd aan te raken doe ik dat niet. Sex schijnt dan echt helemaal te gek te zijn. |
|
Ja over sex heb ik vanalles gehoord = het beste op aarde.Maar je raakt er te snel verslaafd aan |
|
IK vraag me af hoe dat aan voelt : leg effe uit ls het gaat |
|
quote: Wat een ongelooflijk mooi voorbeeld van een algemeen geaccepteerde maatschappelijke leugen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-04-2002 23:28] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
HOeze leg uit |
|
Hoe kom je aan die informatie ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
welke wat er gebeurt als je drugs neemt = mijn oudere broer is zo gestorven |
|
quote: Cocaine is een geweldige drugs, maar ik zou het niet proberen Paul, je raakt er sneller aan verslaaft dan je denkt. En ja de combinatie sex/cocaine is iid geweldig SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Moet ik mij hier in gaan mengen? Hmmm, lijkt me nog niet verstandig, ik wacht nog even. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Welke drugs had hij geslikt dan ? |
|
boehoehoe ik ben nog te jong (=sex) wou dat ik 16 was |
|
tegen wie heb je het Paul? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
heroine |
|
Hmz het is kut voor jouw en je broer als het waar is. Ik geloof het alleen niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Heb jij heroine geslikt Lijkt me eruug moeilijk SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
hmmm .... ik had eigenlijk eerder xtc verwacht. |
|
en vloeibare xtc .Hij is gestorven aan overdosis xtc |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |