|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En gewoon niet even langskomen he!? Volgende keer op tijd waarschuwen dan houden we onze zaterdagavond vrij en komen we ook weer eens naar Extase (damn, ik was ooit onderdeel van het meubulair daar)... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ahum *kuch* |
|
quote: ik ben om de 2 weeken in hilversum bij me pa ik woon in de simonhoogewerf straat 19! en in almere... fear me! why?..just do it! |
|
quote: ik was dus in de extase, ik in ZwareMetalen t-shirt samen met kerel en 2 dames... |
|
quote: als het je ware adres is ...misschien niet al te verstandig om dat hier neer te zetten? (sorry voor off topic) |
|
Ik zag gisteren iemand van ZM op de Gothic/Fantasy beurs en volgens mij was dat Slechtheid?! Kankerlul |
|
quote: Ik heb je wel gezien.. Je stond ongeveer n meter van me vandaan.. Maar lekker nix gezegd aangezien jij da ook nie van plan was.. Heb je t einde nog mee gemaakt? N uur lang muziek die n beetje aan te horen was.. woww.. en dat dankzij de klok! |
|
quote: oh ergens achter in dus... en jah ik heb het einde wel meegemaakt maar niet al te bewust ik had toen ff wat anders omhanden. |
|
quote: Ik was die griet in die legerbroek.. Lang rood/zwart haar.. Piercings.. nah ja.. Da je wa anders omhanden had was maar goed ook.. Heb je me in ieder geval nie onderuit zien gaan.. |
|
NEEEEEEEEEEJ ik heb slechtheid niej gezien! ik heb Rammoth gezien lolz! jajaja excuse moi Kankerlul |
|
quote: jahwel....d0h maar mij ken je natuurlijk niet |
|
Is er eigenlijk nog iemand uit de geweldige cult woonplaats, Maarssen? |
|
quote: ga dood en rot weg |
|
quote: *nile-patch * |
|
Is Marilyn ook n ZM'er in het wild...?? |
|
als je een wei wild wil noemen |
|
LOL!!! Shhjjjjtt, verpest de grap nu niet |
|
*zwijgt* |
|
quote: gezellie en waar the hell is dat?? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote:-plat- ocheire Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik ben gister Rammoth in het wild tegengekomen |
|
en, heeft iemand mij ooit zien lopen :D *etiket* |
|
Heeft iemand mij ooit zien vliegen.. Trouwens ik heb B6R6A6M en SleepwalkeR wel eens zien lopen.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
fotoooooooooooooo's! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |