|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Micheal Jackson spande wel de kroon! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Echt wel! Het is hier om de hoek, dan zou ik je persoonlijk uit komen lachen Vanaf het vliegend tapijt ofzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: dat was diger denk dan want jij stond nog te bangen toen ik me bier al weer in me klauwen had |
|
quote: mja ik had temisnte hele dag gezopen, en verloor aantal keer bijna me evenwicht enziezo vind ik echt geen ene reet aan metallica zeker niet aan dat nummer was echt zon homo nummer gewoon |
|
Ik zag gister, toen ik in Tramps zat te bieren met mn beste vriend, Pil voorbij hobbelen buiten "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
volgens mij heb ik Saphire gezien op Summer Darkness Kankerlul |
|
quote: dat denk ik ook |
|
quote: *rotfl* Volgens mij heb ik jullie ook gezien ja! Ik dacht nog "misschien moet ik ff hoi gaan zeggen" maar jullie waren...*kuchkuch* "bezig" cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: hahaha LOL!!! ik zag je bij de bar staan met een andere jongen maar wist niet zeker of je het was tot björn tegen me zei, goh staat Saphire daar niet van zm Kankerlul |
|
zo zo |
|
quote: *lol* Jah dat was Astaroth, ik wou nog hoi gaan zeggen, maar toen stond er een vaag wijf op crack voor ons bij de bar die eventjes mijn aandacht vereistte. Toen ik me omdraaide waren jullie weer weg cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Onze Pil in het wild al vragend naar WC-papier I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik sta leuk in de rij voor de koffie automaat hier op Diergeneeskunde, komt er ineens een meisje langs met een Zware Metalen shirt. Doet hier iemand Diergeneeskunde??? "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote:Had je niet gewoon toen kunnen vragen wie het is? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
morgil net op eindhoven CS, dacht ik hehe. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: he verdorie..volgende keer toch beter vermommen |
|
In het wild gespot afgelopen weekend..: Immortella , Zillah Morte , Carnagath , Metagorr , Valorian ,Cadaveria ,Pil, Nix Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
niemand naast Snaack, Jane Doe, Kleine Micha Banaan, Rasputin en iljyc zal mij herkennen in het wild. |
|
Wie was er afgelopen zaterdag in Het Kasteel in Alphen aan de Rijn gekleed in een ZMshirt? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Vergeet je niet wat? XpositiveX Istharol XnegativeX Hammer [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-09-2003 16:45] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: De X heren heb ik idd gezien...die andere 2 niet...geloof ik.. Sorry Xen!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Jaaa!! Ik ook!! En XnegX, XposX en Hammer... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik kan nog een 2 zm-ers toevoegen... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
kwam zaterdag tijdens action in dc in oostende tijdens velorock iemand van zm tegen hij zei dat hij moderator was maar we waren beide best beschonken en ben zijn naam vergeten.. dus wie was je nu weer? Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |