|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Laatst was hier een finacieel adviseur die wat met m'n vader was aan het overleggen ofzo, en hij had lang zwart haar, dat wil nog niet zegge dat hij van dit forum is, maar hij gaf me een hand en keek naar het bandshirt dat ik aanhad, dus het zou wel eens kunnen, was best wel grappig om zo iemand in een net pak te zien. |
|
quote: Ik???? vond je dat leuk?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tuurlijk is dat mooi zillah, wie dat niks vind is gereformeerd(en die vind het stiekem ook leuk ) of een nicht(en die is jaloers dat het hem niet past ) Zag ook een keer een zuideuropees aandoende meid vacuumgetrokken in een latex jurkje op het station van arnhem.. Iedereen, maar dan ook iedereen stond te kwijlen als een sprinkler in het WTC op 11 september.. Zelfs de vrouwen lieten een slakkespoor achter, zo mooi .. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: hehehe |
|
Gisteren heb ik Sarah in Bibelot(Dordrecht) nog gezien en gesproken. |
|
ik heb gister....hammer! theo! immortella en xpositivex ofzo nog gezien of negative geen id 1 van die 2... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: was ik wild??? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Gisteren op een feestje Visor weer gezien... hij was alleen niet wild... ik wel FREEZE |
|
quote: stam? dat was ik dus |
|
jah de man met de muts http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
|
|
straks ga ik met wilde Rensykdom zuipen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Was idd erg koel! Een hele rij Zetemmers vooraan bij Monoclit hun kop eraf te bangen! Heeft Immortella daar nog een foto van gemaakt?! En Cadaveria was er idd ook ja. Die deed het rustig aan, want ze voelde zich een beetje ziekjes ... |
|
Gisteravond Valorian, Cadaveria en Witch tegengekomen. Kheb ook meteen een mooie indruk gemaakt doorop de WC tegen witch te beginnen over zweetplekken cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Afgelopen donderdag heb ik ons aller vriend Rajacker gesproken.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik zag zaterdag 2 gasten in de trein van Hengelo naar Almelo. 1 had een TuinfeesT shirt aan en de ander een My dying bride shirt. Waren dat toevallig ZM-ers? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 02-11-2003 20:59] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb Rasputin en Tnightmare gezien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja wij zmmers waren echt wel Monolith suportive gedoe,.....hehehe Was erg gezellie. Nox was ook erg wild trouwens... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Haha, ik heb geen foto's gemaakt van headbangende zm'ers... Waarschijnlijk had je dan één grote bos haar gezien, Heb geloof ik nog wel een leuke foto van jou en Maarten, zal wel 's ff kijken (of heb ik die helemaal niet gemaakt, was wel de bedoeling in ieder geval )... Anders neem ik vrijdagavond m'n cameraatje wel weer mee ..."Hate can only create more hate"... |
|
vanavond ben ik wild in tivoli en morgen in de 013 |
|
quote: Sjit! Wat is er ookalweer in Tivoli?! [edit]Ohjah, Life of Agony [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 04-11-2003 15:24] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Hehehe ben ik blij dat ik zaterdag in de Tivoli was en niet bij LoA Zenial |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |