|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zag vanavond Ryn in het wild! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik zag gisteravond Claw Fedaykin en Ryn in het wild |
|
Ik kom Tormented Soul vaak in het wild tegen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Je hebt toch sinds '96 de kans gehad om me tegen het lijf te lopen quote:Patrick draaide voor de broodnodige variatie ook ineens fatsoenlijk. Heel vreemd was dat... had geen nek meer over aan het eind van de avond quote:Hehehehe, altijd vriendelijk die lui daar. Die uitsmijter met die lange baard (Rogier volgens mij), werkt die er nog? Die was altijd erg vriendelijk als ie je er uit kwam gooien. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 12-06-2003 12:58] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hihi, ik zag jenje vandaag nog wild Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Vandaag?? Damn ik zie jou wel eens volgens mij ... ik ben altijd erg aan het twijfelen of je het wel of niet bent. |
|
quote: Hij is die grote gast die zo bedachtzaam kijkt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:jenje is ook groot brrr, ben er altijd bang van, vandaag zat gullukug het glas van de bus er tussen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 07-07-2003 2:12] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:HA AH ! Vandaar .. Dude .. volgens mij ben je groter (iig langer) dan mij .... Misschien woensdag in Rocks wel moet er toch maar weer eens heen gaaan ... |
|
oei, ghoulliette ook wild gezien vandaag Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:a nee, vies bier heb ik thuis zelf wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Ik niet .. ik moet toch wat he .. |
|
Oh ja, ik heb paar weken terug Monster nog gezien. |
|
ik kwam gister op Metropolis nog wat ZM-ers in het wild tegen |
|
quote: Uiteraard |
|
quote: met een nog wildere stempel |
|
Oeh ik heb arrebar en jebes gespot Zenial |
|
quote: grin...ik ook al! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
als men mij int wild tegen wil komen moet men door mijn woon-straat lopen en bij nummer 50 naar binen kijken....daar zit ik meestal maar daar er nooit iemand hier langskomt, heb ik rust of ik zit bij de ozzy, maar daar komt ook geen ZM ziel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
kortom: men ziet mij nooit int wild We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: nou... |
|
owjah, ik zag Schaamhaarzang nog straks...probeerde een mailtje te sturen naar Paul onder MIJN emailadres We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik heb Zenial, Vampie en Inside Lie gezien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik heb Dunne_Hein gezien Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |