|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bent ook zo eng |
|
quote: Aha... meeting in de boeiende stad ! |
|
ik zag mezelf net in de spiegel. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:sttt.. Ik ben dus kennelijk wel erg herkenbaar. tot 2x toe gisteravond staat er ineens iemand naast mij, hee Cadaveria Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zonder dat ZM-shirt had ik t ook niet gezegd hoor Zenial |
|
gister avond in arnhem waren er wat van ZM. |
|
ik ben een paar dagen geleden X-Act tegengekomen. en weer Metalgirl Ophelia |
|
Ja, inderdaad. in Arnhem waren er een stel. Ik heb mezelf gezien, Valorian, Cadaveria, Amarantha, Zenial, Soepkoeltoer, Ooypunk, Vuig, Malagthot. |
|
ja, idd, heb alleen geen idee wie Ooypunk is, en er waren vast veel meer....en uiteraard meneer Grimnir en Totenkopf |
|
Ah, Ooypunk heb ik ook een handje gegeven. Op het totaal aantal bezoekers waren er in Arnhem zondag dus best veel ZM'ers. No regrets and no remorse... |
|
quote: En ik heb Cadaveria, Vargen, Valorian en Shun Sacer gezien (en herkend dus, de rest zal ik ook wel gezien hebben maar die ken ik allemaal niet) Zenial |
|
quote: ik durf dat te betwisten denk dat je iemand anders bedoelde In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Kwam zojuist een toeterende ZM-er tegen in de beroemde ZM-auto |
|
ik heb in viking week in archeon. Grimnir, Ooypunk en Bloeddorst gezien . Live & viking |
|
ik wil niemand van zm zien... No meat is sweater |
|
Trieste gast |
|
uitzondering daar gelaten No meat is sweater |
|
en die uitzonderingen zijn? Trieste gast |
|
jij, en nog een paar.... No meat is sweater |
|
quote: ben er dit jaar helaas maar enkele keren geweest... Je moeder. |
|
mensen die hun best doen kunnen mij vanavond in het "wild" in tilburg tegen komen... ik heb een zm shirt aan dus mij herken je wel, nou ja ik heb geen baard meer en een bril sinds gister dus... hehe naas mij loopt grote blonde bruut uitziende viking met grote draak op arm getatoed die op de naam harm reageert, mocht iemand twijfelen en ik zeg lekker niks terug , tenzij het nog vroeg op de avond is... (mocht iemand me tegen komen...) |
|
Hmmmm, ben een tijd trug in heerlen op het station een gast tegengekomen. Heel vaag! Stond te wachten tot de trein schoongemaakt werd en toen kwam hij langs keek me aan (op een vage herkenningsmanier) en bleef plakken een meter achter me. Daarna de trein in gaat ie zitten schuin tegenover me. Af en toe oogcontact. Kwas hem ervan aan het verdenken dat ie ook misschien ZM'er is/was. Maar ach, zwart zoekt zwart misschien, LOL. Zwart gekleurd schouderlang steil haar; en een wenkbrauwpiercing meen ik me te herinneren. Ben vergeten waar hij uitstapte. Dacht geleen-oost ofzow. Ná wat een omschrijving. |
|
quote: Grappig... Ik hang vanavond ook ik Tilburg rond.. Eerst feest.. Dan weg rotten in de extase.. Ikke aan--> zwart witte leger broek.. Borknagar shirt... |
|
quote: ik wist niet dat ik een grote blonde brrut uitziende viking was goh bedankt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |