|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie wonen er allemaal in Utrecht? Dan weet ik meteen wie ik eventueel zal tegenkomen of al tegengekomen ben.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Woon jij nu in Utrecht dan Saphire? Om ff antwoord te geven: ik, Generaal Skullfucker & Dwaallicht wonen in Utrecht. Da's alles geloof ik. (Er studeren er ook een paar hier maar wonen elders) MuayThaigerrr!! |
|
quote: Yup, in Lombok welteverstaan cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Cool, daar woont een vriend van me, en ik wil er zelf ook gaan wonen. Lekker shoppen daaro! |
|
De markt in Lombok is geweldig, heerlijke kookspullen e.d Ik zal eens wat beter opletten als ik weer eens in Lombok rondhang MuayThaigerrr!! |
|
quote: En vreemd genoeg een van de weinige plekken waar ik niet al te vaak vreemd wordt aangekeken door marokkanen/turken... Maargoed, wonen jullie in Utrecht dan? [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 03-11-2002 14:48] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Lombok heeft dan ook een landelijke voorbeeldfunctie als wijk waar het wél kan zeg maar... het stikt er ook van de commissies en werkgroepen en activiteiten. |
|
quote: Hear hear cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Oh ja ik woon idd in Utrecht, en ben er blij mee ook... heerschende stad . |
|
quote: Ik woon niet in Utercht maar gemiddeld eens in de twee weken ben ik er zeker. |
|
'T heeft toch wel een grote aantrekkingskracht, dat hele Utrecht.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: hehehe vanwaar die I couldn't have been THAT ugly Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: ^&$@&^*(@! Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik woon ook in utreg, in overvecht wel te verstaan. |
|
quote:Was die beurs bij mij thuis of bij mijn broer of mogelijk in de friettent? Dat zijn de enige plekken afgelopen 2 weken waar ik m'n tijd heb verspilt. |
|
quote: ze zag mij voor jou aan Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: goh, daar kom ik ook wellis. |
|
Volgens mij Morgil afgelopen vrijdag in Extase gezien Zenial |
|
euuuuhm |
|
quote: nope, ze zit er niet op, ze kijkt wel soms eens op de mainpage, maar forumt niet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Jij gaat naar Extase en je waarschuwt ons niet even!? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heh nee het was meer een spontaan iets, sorry. Volgende keer zal ik je wel waarschuwen Zenial |
|
quote: wat was ze aan het doen dan, dat ze in extase was? |
|
quote: Moet je aan morgil vragen. Als ze het al was, maar ze leek wel op die foto's die ze hier regelmatig post... Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |