|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
joh! waar? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: grin...nee! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik was gister in het wild in eindehoven, wat een rare stad is dat toch |
|
quote: En heb je Arnol ook gezien? |
|
Heeft die niet een centrum-ban? |
|
Ik heb Warrior of Odin nog gezien op Graspop. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Het leeft nog |
|
quote:Ah.. hier nog zo iemand.. Optredens in platenzaken met veel bier zijn iets bijzonders.. Kan volgens mij ook alleen maar in Eindhoven... |
|
quote: Min of meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Meen je dat serieus? Want ik heb hem zelf al een tijd niet meer gespot. |
|
quote: wie? die ken ik niet denk ik |
|
Is toch de dorps/stadsgek? |
|
volgens mij heb ik helemaal geen zm'ers gezien........ |
|
quote: Ik wel,vanmorgen Bintmeister Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Even mezelf kwooten... Sargoth the Warlock heb ik ook nog gezien daar, trouwens. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
he ben je er weer Je moeder. |
|
quote: Jawohl, de wederopstanding van het kwaad. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Moeders, hou je dochter binnen!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: En dochters hou je moeders ook maar binnen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: De man op de scooter die jou vertelde dat god, Maria en de hemel bestaan. |
|
nee niet gezien........ was vanavond wild in utrecht, tssssssss die lui zijn daar ook niet gewend, stelletje preutse kippen, liep helemaal niet in mijn blote titen shirtje was gewoon een beetj e op en aan de voorkant, en dan nog welk e toeten??!!! |
|
quote: Daar heb je niet alleen in Utrecht last van hoor! Ik heb een truitje wat een beetje bloot is, nou daar reageren ze overal wel op. Stelletje sukkels, kan niet eens normaal dragen waar ik zin in heb zonder opmerkingen naar mijn hoofd te krijgen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik zit vandaag de hele dag met 2 ZMers opgescheept. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |