|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als ik op school ben zie ik vaak van die mensjes met korn en limp bizkit shirtjes, die zo fijn vuil naar me kijken enniewee, die zullen hier wel niet op het forum zitten |
|
Ik kom nooit een Zm'er tegen ,want ze wonen niet in haarlem of omstreken en op de VU (W&N) ziiten ze blijkbaar ook niet |
|
op mijn stage lopen ook een paar metalheads van een jaar of 30 rond met kei lang haar.. iemand die hier auto techniek doet op de grote voort in zwolle?? ook lopen er een paar van die snot jochies rond die denken dat ze een band met je hebben omdat je 'mede metalhead' bent. yeah dream on!! maar goed die zullen hier (hopelijk) ook niet rondwaarden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: dankje wel.... No meat is sweater |
|
quote: Hey jonge, vat het niet verkeerd op joh, je bent alleen maar een beetje stevig gebouwd, nix aan het handje toch hehehe sebinsagoil |
|
quote: kheb jou nog heel f gesproken in de batcve in de 013 tijden x-mass... No meat is sweater |
|
quote: dan is het goed... dus.. morgen de studio in?kben benieuwd No meat is sweater |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaa... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heb enkel maar ZM'ers op Eurorock gezien, voor de rest heb 'k het niet zo op wildlife begrepen |
|
quote: wie ben jij dan??? op eurorock ben ik ook geweest. is trouwens een kut festival. |
|
Gezien, niet benaderd of zo... En smaken verschillen nu eenmaal he |
|
quote: jaja, das ook weer zo!! dit jaar weer?? |
|
de enige die ik van ZM heb gezien is MetalGirlOphelia Don't touch me. I'm evil. |
|
heb je wel gelijk een van de betere te pakken |
|
quote: Zal er allemaal vanaf hangen denk ik... Kan niet zo ver vooruit plannen, hehe |
|
daar hebben er meer last van |
|
ik kom vrij vaak wilde zm-ers tegen ,maar dat zijn wel altijd bint en vothor kahn . Ik ben LM ook een keer tegen gekomen ,maar voor de rest niet [of ik zie ze wel 's in rotterdam ,maar herken ze dan niet ofzo] |
|
Ik heb op Hemelvaartsdag kennis gemaakt met Nachtvorst en Abyssos. Ik had met karnivoor op een terrasje afgesproken en zij waren er ook. Nachtvorst was best bezopen geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-05-2002 16:52] |
|
gisteren L_M en lady rose tegengekomen in a'dam met shadowlands azzy en lily. |
|
Wie liep er gisteren met een ZM t-shirt door de ATAK heen? |
|
rajackar / lily / general skullfucker in de shoarma tent voor ZM fest |
|
SMILE!!!! |
|
quote: Ik loop normaal gesproken wel vaak in Atak met mijn ZM-shirt, maar wat deed jij gister in Atak? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |