|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zal wel dargull zijn aan de plaats te zien. |
|
Ik heb laatst een keer HgarrothwulfF, Karnivoor gespot! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dat moet Beli geweest zijn! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: doet wicked kimmy geen geneeskunde? |
|
quote: 't Ging volgens mij over een diergeneeskundige. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
k kan mij vaag iets herrinneren dat ik met She_devil heb gesproken ( zei sprak, ik lalde)in de Triangel zaterdag avond. Volgens haar waren er daar nog ZM'ers aanwezig, maar k kan mij niet meer herinneren welke (had echt wel enkele Grolshjes te veel binnen). |
|
'k zag in de kantine op school (HS brabant) zo'n knakker met een bevroren aarde shirt en van die grote zilverkleurige oordoppen. 'k weet bijna zeker dat ik daar wel eens een foto van gezien heb hier... [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 09-09-2003 14:19] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: volgens mij zitten verwante studies altijd wel bij elkaart in den buurt. Veder zou ik namelijk geen enkele zmster weten met iets in de richting qua opleiding. |
|
Misschien was het ook een jongen... Je weet nooit he, met dat lange haar. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Diergeneeskunde zit volgens mij vaak apart ergens, niet in de buurt van geneeskunde dus. Maar goed, maakt eigenlijk ook geen fuck uit. Er lopen wel meer meisjes met metal shirtjes en die zitten niet allemaal op ZM... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
het was een zm shirt |
|
[traag] [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 09-09-2003 22:42] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: "Hai, ik ben moderator, doe mij eens een biertje". |
|
quote: je hebt me wel gezien.... maar niet herkend.... |
|
quote:oh, hahaha oeps... Dan is de kans natuurlijk wel iets groter dat ze hier rondhangt... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: leuk ben jij..hoe kan ik zo nou knuffen? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ben vanavond Elfensteen, Vampie, Mcdoom en nog 2 andere tegengekomen in de Koornbeurs. |
|
was gezellig! |
|
yeah, GAYOWARRRR!! |
|
quote: sterf hond |
|
|
|
Ik heb gister Grincore in het echhie gespot Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik zag panda nog, gisteravond, in me huis, aan mijn bier, op mijn bank. |
|
quote: hmm mcdoom niet gezien geloof ik "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |