|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zenial gezien bij de cd beurs. Rammoth geloof ik wekelijks in de koornbeurs. En Leviathanica zie ik af en toe wel is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Je weet wel wie ik ben (extase 013 etc.) als je me ziet weet je het vast wel.Helmet ken je zeker. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ja http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Volgens mij heb ik Verval en Leviathanica op de cd beurs gezien Zenial |
|
quote: jepp..best vaak zelfs! Ik zit daar op school en banjer welles door de stad naar het station toe |
|
Ja, ik heb Zenial in het wild gezien, en ook Verval; vervelende gast is dat joh! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 07-04-2003 13:28] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Volgens mij heb ik jou ook weleens in Baroeg gezien.. |
|
quote: Dat kan best ja, met Verval!--> Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmmm, dat weet ik niet. Was geloof ik tijdens Sear Bliss...of Enthroned.. |
|
quote: Het was tijdens Sear Bliss, en ik was daar met Verval. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik zag dit afgelopen weekend folkwang verdacht vaak langslopen Je moeder. |
|
Ik kom soms ook nog wel eens zm´ers tegen: * B6R6A&M * Zerothehero * Karnivoor * Wladimir * Lainedil Naleanor Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Ik kom Snaack vaak tegen... Don't blush when I rip you open |
|
quote: waar kom jij mij tegen dan Je moeder. |
|
quote: Heheh, nee jij was ook in Hedon bij Servere torture, Blood red throne en Monolith. En ik was daar smaen met Bram en Wladimir en toen heb je bram nog bier gegeven daar stond ik ook bij... Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
had dat gezegd dan en wladimir ook? ah, dan heb ik mn lijstje met ontmoetingen ook nog wat uit te breiden hehe Je moeder. |
|
quote: Meen je dat nou Dat heb ik nog nooit gemerkt |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote: Wladimir? Volgens mij bedoel je toch echt Lafawijn hoor. |
|
die kan ik nog wel herinneren jah en nix die geen reet zegt hehe Je moeder. |
|
quote: Heeee daar was ik oook!! Maar toen wist ik nog niet hoe jullie eruit zagen dus heb ik jullie vast wel gezien maar niet herkend Zenial |
|
Ik zag VUIG zaterdag nog in de Stort |
|
quote: Owh ja klopt je hebt helemaal gelijk ik was ff in de war. Maar was Nix de man met het zwarte lange haar en een baartje????? Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
hehehe nix is vrouwelijk, dan bedoel je carnagath waarschijnlijk Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |