|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ok ik was al aardig ver weg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
campske 666 herkende mij afgelopen week in de triangel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: triangel(koornbeurs) in delft neem ik aan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:triangel in weert, metal kroeg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe de vrijdagavonddisco met kutmuziek in de koornbeurs heet ook triangel.. zaterdag is het wel gezellig meestal "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Daarom kom ik daar ook niet vaak. Delfse gastvrijheid is ver te zoeken. |
|
quote: Inderdaad. Oprotten! Zenial |
|
quote: hehe "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Ff offtopic: Ik heb van Snaack gehoord dat je C++. Ik ben begonnen met C++ maar heb geen voorbeelden. Zou je me iets van voorbeelden kunnen geven? [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 14-09-2003 21:07] |
|
Ik heb gisteren een aantal grote, boze, langharige zm'ers gezien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dat kan ik gelukkig niet zijn. |
|
quote: Euhm ja ik kan C++ programmeren (ik neem aan dat je dat bedoeld), maar internet staat vol met voorbeelden. De help functie van een gemiddelde C++ programmeeromgeving staat vol met voorbeelden. Gewoon dingen uitproberen, dan leer je het vanzelf. En als je het echt snel en goed wil leren gaat er nog niks boven een C++ boek lenen in de bieb (of kopen) Zenial |
|
quote:Ik heb een boek genaamd Thinking in C++ maar er staat geen goede opdrachten op. En de compiler/editor staat wel voorbeelden. Maar begrijp er niets van. |
|
Zenial |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb FIRE daarnet gezien, en hij was gay, want hij ging naar de rocks Dit slaat nergens op. |
|
Kwam gisteren Karnivoor tegen in de trein |
|
Ik heb bonnie vrijdag gezien LAI LAI HEI |
|
So i heard... En ik zag gisteren en ZM-er tegen de wind in ploeteren. |
|
Ik heb vrijdag een behoorlijk aantal in het wild gezien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ow wie dan??? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Kheb afgelopen vrijdag Lykle Wolfheart or whatshisface gezien op cyberia. Ik denk ik ga ff hoi zeggen ofzow, blijkt ie een half biertje op te hebben en al dronken te zijn *kuchkuchWATJEkuchkuch* Dus Irisje rende alweer snel terug naar haar eigen biertje. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
oja! dat was Lykle allright ! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ja, dat kan niet missen! Gezellig is ie he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |