|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
net weer mbmarduk tegen gekomen, die kom ik echt overal tegen tegenwoordig |
|
quote: Jeps, daar was ze ook, en ging ik idd normaal ook bij geweest zijn. Ik herken dus ook geen mensen. Zelden. Zelfs niet als ze voor mn neus staan. Maar in de frontline hebben we dus echt wel ons best zitten doen om vriendelijk(er) te kijken btw... *zucht* |
|
Zaterdag Hanneke (she-devil) en Sarah nog gezien in de Triangel in Weert . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Waar was jij dan I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
volgens mij gisteren op station utrecht ghoulliette gezien (rond 4 uur) samen met een jongen met een schoudertas vol met patches. |
|
quote: hah dat was DMTR dan, dat kan heel goed kloppen. Ik was namelijk in utrecht samen met DMTR die een schoudertas met patches heeft sinds gister |
|
quote: ligt voor de hand natuurlijk, maarre, samen die patches erop genaaid? Oud Vuil. |
|
haha ik heb de laatste gedaan, geruild met het terugbrengen van de video naar de videotheek. |
|
Ja, ik viel weer in de valkuil... - "Schatje zal ik die laatste erop naaien?" -"Oh graag...ik heb het nu wel gehad eigenlijk" -"Goed, breng jij dan nog even die band terug naar de videotheek?" -"Kut..." You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
|
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
vanavond: "Pandora crasht bij Lainedil" een voorstelling over 2 ZM'ers, en een behoorlijk gehalte onzin Bruce Banner |
|
quote:lol, woon jij in Gouda dan? |
|
quote:nee. Bruce Banner |
|
Ik heb Nix gespot dit weekend, in Hoogeveen bij INRI..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wie was nou die dude in Thunderroadhouse (eindhoven) dan? Ik was er met Schedeltrapper en MBMarduk.. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
carnagath volgens mij in de Dok in Zwolle afgelopen zaterdag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat doe jij in de docter? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:acha |
|
uhr...ik was uitgenodigd, we waren eerst in de Rock-inn geweest en toen in de Dok Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Rock-inn is dat ook in zwolle dan I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
yep, nieuwe kroeg...erg metal en erg gezellig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Waar dan? Ik kom eigenlijk nooit meer in Zwolle tijdens het weekend I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |