|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
whahaha ja.. klopt.. well.. hij heeft een groot MARDUK logo op zijn lederen jasje geschildet, eveneens logo's van GOTMOOR, MORBID en BESTIAL SUMMONING... daar issie wel aan te herkennen.. owja.. en tegenwoordig ook kort haar..... werd Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hattie vorig jaar toch ook al? Je moeder. |
|
quote: l'stad je bedoelt lelystad?? fear me! why?..just do it! |
|
haha kort haar? ach... het wordt steeds korter.. eerst had ie het half lang, toen bloempot, nu nog korter.. straks wordt ie nog skin.. hehe OI!OI!OI! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
potmuyl Je moeder. |
|
Whahaha! Ontopik? |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik heb laatst met Ares wat gedronken in het Tonnetje. On topic genoeg? |
|
ik heb laastt soepkoeltoer nog gezien Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: meen je niet!!! |
|
Volgens mij ben ik de enige Zeeuwse metaler hier (op Frank na, maar die 'lurkt' alleen maar, toch Frank ). Daarom heb ik nog nooit een zetemmer ergens gezien, denk ik. Laat staan een leuk meisje [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-08-2002 17:53] |
|
Ik zie gewoon echt nooooit ZM'ers in Den Haag Jah ik heb 1 keer aerodis gezien op een feest, verders niet... Kankerlul |
|
Jij kwam toch ook naar Shredfest? Zm'mers genoeg daar Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Bart (Dargull) is ook Zeeuw. |
|
quote: waar woon je ? |
|
quote: eh sorry, maar eh, er zijn meer zeeuwen hoor, ikke pazuzu StratoS en volgens mij Paulien.broeren ook maar dat weet ik niet zeker. |
|
quote: Wieeeh Zeeuwen |
|
Ik heb daarnet nog met die kl"@!!trein 'de ronde van België'moeten doen,dus als er iemand een meid met legerhemd,zwarte jeans en halflang bruin krulhaar en een boze blik zag rondlopen mét oude new wave in de walkman,dat was ik dus... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hmmz, volgens mij komen mij komen er maar erg weinig uit breda, voor zover ik weet alleen blacksoul. |
|
Ik zag net een stel metal gasten in de trein van Enschede naar ... ehm... weet ik veel. Ik stapte uit in Almelo en had een Arcturus shirt aan. ZM-ers maybe? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: het was wel gaaf daar veel Neofolk ik zie vooral ZMers in het wild in Utrecht. en in Rotterdam, moeha |
|
ben volgens mij ook de enige uit dordrecht My madness, my sadness |
|
Bwah.. hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
In het wild bij de Hogeschool Rotterdam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |