|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zie ZwaarMetaal zeer vaak, maar dat is ook niet zo vreemd... ik ken die knul al 14 jaar Try to destroy me, and i will destroy you |
|
Hee Demogorgon, was jij dat bij Couronne? Zenial |
|
quote: *kuch* mij ook *kuch* |
|
quote: nou en |
|
quote: Doe es lief? |
|
dat doe ik al genoeg.. |
|
Ik zie dwaallicht wel vaker in zijn (erg rode en heersende) kamer achter de PC zitten. Volgende keer neem ik mijn spiegelrefexcamera met telelens wel mee... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
kvind 't nog steeds wel grappig dat Joris (Y Draig Goch) er in de kroeg achterkwam dat ik ook op 't forum zat. (we kenden elkaar toen al) Als hij 't niet gezegd had tegen me in de kroeg, had ik het nu denk ik nog niet geweten. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
welke dudes woonde nou in breda? want ik zie daar helemaal nooit iemand.. |
|
Waren er nog ZM-ers bij Fuerengel in het Podium te Hardenberg? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dat lijkt me wel grappig ja! |
|
Okk, als jullie denken mij ooit toevallig tegen te komen zal dat waarschijnlijk in Hoofddorp Lisse of Leiden zijn. TotZiens |
|
Ik heb anders geen t-shirts van ZM gisteren in 013 gezien. Terwijl er toch een hoop waren. HK wel gezien op't station. |
|
Helmet had hem aan voor we weggingen,maar heeft shirt gewisseld omdat het zm shirt zo'n hoge bord heeft. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
die van mij kwam vers uit de was, alleen was ik hem vergeten uit te hangen en ik moet zeggen dat ik zo'n hoge hals juist fijn vind |
|
quote:Ja, maar jij bent ook een spriet Eens denken.. naast ons groepje (Vampie, Morgil, Bintmeister, Lord Morzoth en Lady Rose) heb ik volgens mij alleen Sargoth voorbij zien drentelen... [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 31-03-2003 15:34] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja.... ik wazz er ook wat een zielig gedoe dat feuerengel! |
|
quote: Ja inderdaad, 't viel me tegen hoewel ik er ook al niet echt veel van verwachte. Kom je vaker in't Podium. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik ben dit weekend per ongeluk Barrrman en Metal tegengekomen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik impaled succubus, nachtvorst, abyssos, hgarrothwulff, H-K en folkwang [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2003 21:25] Je moeder. |
|
quote: ja, ik kom wel vaker in podium, ben in podium bij de meeste metalconcerten en af en toe ook gewoon op zaterdag avond.... |
|
quote: Ja, ik ook. Mischien dat ik nog naar COB en Soilwork ga, hoewel ik van Soilwork ook geen stijve krijg moet ik zeggen. Maarja, ik zie wel. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: 'k ga ook naar COB , en idd Soilwork en Shadowsfall is niet veel, maar wel curfew op 't laatst wuust robuust |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |