|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik was afgelopen woensdag even bij de stort, kom er eigenlijk nooit meer |
|
quote: mm wat af en toe met een groep komt binnenwaaien ... |
|
quote: haha jah |
|
MH zie ik je bij heidevolk? |
|
quote: 7 juni? Jah! Met me moeder, hehe |
|
quote: kan me nog verder niks voor me zien maar de mensen die meestal aan de bar zitte onthou ik nog die moete me aangeschote gezwets aanhoren |
|
quote:Hoe oud is je moeder ? erhmm , vind die heidevolk leuk dan? |
|
quote: 48 of zo De drummer zijn ouders zijn kenissen van mijn ouders, kennen elkaar aardig goed en zo, en we hebben dus vandaag de video van Heidevolk in Belgie gezien, van afgelopen zaterdag, en dat vond ze best gaaf dus wilt ze wel mee, hehe |
|
ok skal och mjod tot dan!! Wordt zeker gaaf! |
|
whehe bier = op |
|
Ik zag gisteren nog een metalhead met een Mercyful Fate shirt in Blijdorp... wellicht iemand van ZM? |
|
quote:hadden ze een aap een bandshirt aangedaan?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik KAN me natuurlijk vergissen, maar ik meen vanmiddag op Hoog Catharijne Mutilator gespot te hebben... zwart leren jasje, lang (!!) zwart/donkerbruin haar in een start, ietwat Indisch dan wel Aziatisch uiterlijk. Maar zeker weten doe ik het niet want het moment was zo voorbij (vlak bij de Albert Heijn daaro). |
|
Ik heb hem afgelopen vrijdag gezien, en ik heb wel bewijs. |
|
Als iemand regelmatig in Alkmaar komt zou die me wel eens op een vrijdagmiddag daar rond kunnen zien lopen. Maar aangezien ik geen bekende ZMer ben en ik ook nog geen foto's geplaatst heb, lijkt het me erg sterk dat iemand me herkent. Sowieso, zijn er wel ZM-ende Alkmaarders? |
|
zou je mij eventueel ooit om een of andere reden willen tegenkomen: reizen naar het zuidelijke puntje van nederland, naar een stad vol junks genaamd heerlen, in een cafe genaamd morrison hardrock cafe... Makkelijk te herkennen, ben de enige met een hazelip "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik geloof niet dat ik snel in Heerlen kom nee. |
|
ik hoop vrijdag een aantal ZM'ers tegen te komen! |
|
Ik geloof dat ik vanavond rond 20:15 Shadow Smile gespot heb terwijl hij met een of ander rood koekblik uit het Kralingse bos kwam scheuren. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: lijkt me eng.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik meen dat ik in een winkelruit gespiegeld nog wat los grut heb gespot, luisterend naar de naam mörke. Wat een zooi. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Hee ik kom ook in de Koornbeurs. Nou ik kwam ooit in de Koornbeurs. Teveel Gothic voor mij |
|
quote: ja duh |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |