|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik wil er ook 1 |
|
om op het onderwerp terug te komen: ik zit dus in Zwolle op school en daar zie ik ook vaak metalheads lopen... volgens mij heb ik Cadaveria al eens zien fietsen daaroo en ik kom er ook vaak 1 tegen op het station... jah Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Er lopen tientallen metalheads in Weert rond. Maar geen een van hier dacht ik. |
|
quote:echt waar??? geef dan eens een gil Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
op de VU en het W&N gebouw loopt er ook altijd eentje rond. Leren jasje + spijkerstopjas helemaal vol met patches, lang haar (uiteraard) we groeten elkaar vaak in de rokers ruimte. Zit jij ook hier? |
|
Volgens mij kom in in leeuwarden ook een paar ZM-ers tegen. 2 schrale, ik schat zo, 13-jarige jongetjes en een wat dikkere, forsere, iets oudere jongen. Volgens mij zijn dat Styhn, Beastial Blasphemer en Infaustus. Daarnaast zie ik wel es een jongen lopen, daar denk ik van: "jeuzus, wat een mongool, die zit vast op ZM"...Schaambaard sebinsagoil |
|
Ik zag laatst in Arnhem een pof andere leiphoofd, met een bliksken Wieckse in z'n klauw en een dorktroon shirt an... en hij liggen in de pit enzo... kwam me bekend voor... kweenie |
|
quote:hoezoo, jij kent mij toch wel? gaan we samen gillen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-05-2002 11:00] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Er lopen hier alleen middelbare scholieren met Kurt cobain haar en lange leren jassen...ja ook in deze warmte!.Denk niet dat die hier zitten... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja ook ik deze warmte... haha! Ja, ik begrijp dat ook nooit... denken ze dat als ze iets luchtigs aatrekken hun image naar de klote gaat? Fuck image! Now Wearing: Wit t-shirt. Wel met zwarte broek overigens. Maar dat komt omdat mijn pens te dik is geworden om in mijn spijkerbroeken te passen. |
|
quote: Euhm... klopt mijn vermoeden of niet ? Ik, Wil Schuurman |
|
in arnhem zijn vooral hm'ers, maar bij master vorige week donderdag toen was er een relatief hoog gehalte zm'ers |
|
Als men de ontwikkelingen over de afgelopen jaren volgt valt vooral op dat de ZM-curve cumulatief toeneemt... |
|
quote:jajaja, ik heb jou ook gezien daar Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hehehe, dat kan niet..ik ben tegenwoordig min of meer kluizenaar geworden (op inet na). Maar morgen ga ik lwd weer met een bezoekje vereren denk ik. |
|
quote: en wie ben jij nou weer dan??? heb ik jou ook gezien?? |
|
quote: |
|
quote: Ik zou zeggen, kom 20 juni naar Staddijk, dan speelt Devolved (australie), Septuagint (nijmegen) en Triple 7 (met ondergetekende + Triple-Dan) |
|
quote: Ik krijg u nogwel Ik, Wil Schuurman |
|
afgelopen keer had ik in arnhem ook wat ZMers gezien, maar dat ik ze zomaar in de trein of op straat tegenkom.....nee. is volgens mij nooit gebeurd. |
|
Hmm, ga best wel es uit in Arnhem, maar ik zie er nooit ZM-ers. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
ik stel voor dat we allemaal zwarte petjes met het ZM-logo erop gaan dragen.. En naambordjes natuurlijk, met je ZM-nick |
|
Of een t-shirt Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
nee weet je wat orgineel is? allemaal heel groot ZM op den kop schilderen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |