|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb daarnet Zenial en JudgeM en Skitzoidkitten gezien op het station! En heel even gesproken maar ze hadden haast |
|
Daarstraks werden mijn plannen om vroeg te gaan slapen verstoord door een SMSje van Dargull met het nieuws dat hij zich in Tilburg (Extase) bevond. Even zitten kletsen aldaar dus. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hehe ik ben daar gisteravond ook nog even geweest. Maar vanwege bruut slechte muziek heb ik het er niet lang kunnen uithouden helaas. En ik heb Morgil gezien Zenial |
|
quote:Mja, het zakt steeds verder af. Er gaan zelfs geruchten dat de maandelijkse Front 2 Front avond (jawel, de enige avond waar nog echt metal en electro gedraaid werd) ook gaan veranderen. Tijd voor actie! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb gisteren ook nog wat mensen in Tilburg gezien: Mies, Hollie99, Joep777, Shredhead, Triple-Dan, Spiritual, Mirandarijntje, uhmmm... en nog wat mensen die ik vergeten ben denk ik. Daarna heb ik niet meer al te lang rondgehangen, was tamelijk moe. Vrijdag weer naar Tilburg, zal dan wel wat later worden |
|
quote:Komt gewoon door je onuitspreekbare nick hoor |
|
Ik zag Snaack en JaneDoe gister nog fietsen, door de regen nog wel! |
|
Sommige lui zijn echt ziek in hun hoofd |
|
Karnivoor gezond doen op zn fietsje I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Toen ik vanmiddag op mijn fietstocht zat uit te rusten op een hunnebed, stopte er een auto. Een opa en oma met hun klein kinderen (?) stapte uit. De jongen droeg een Children of Bodom t-shirt, kwam uit Brabant en er was een hondje Typ-O bij. Misschien was dat een ZM'er in het wild? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
gisteravond bij horna, salicious gods enzo kwam ik BMmarduk, rasputin en altx tegen en misschien nog meer maar kan ik me niet meer herinneren "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gisteren "lekker" gezopen met Visor FREEZE |
|
Gisteren in de Koorn een paar zm-ers gezien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: idd en marduk was irl relaxe gast al is soms op zm wat knorrig |
|
Ik zag Vlkodlak zojuist nog ... merkwaardig ... this user is dead |
|
Afgelopen zondag wat gedronken in Extase met vriend + Helmet en She-devil...Was gezellig! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Was vandaag op de studiebeurs... Naast de 10000 alto's zag ik ook nog wat metalheads, misschien mensen van hier? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: nou wat gezond, ik was een half uur te laat op mn stage Je moeder. |
|
quote: Je fietste langs om 9:00 ipv 8:30 wat je altijd zegt Vandaag zag je me zelfs I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik dacht al, die zit wazig te staren, dus ik zwaaide maar even he Je moeder. |
|
quote: Hahahaha grapjas, alsof ik anders nooit langharige jongetjes zie I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 09-10-2003 18:31] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
. Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |