|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaa..... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik kom erg weinig Metalheads tegen, tja soms zo'n korn mannetje, die denkt dat ie een metalhead is! whaha....maar ik groet ook nooit iemand die ik niet ken. |
|
quote: eh? was jij die jongen met dat meisje met dat hele korte rokje een blond meisje?? is snap de jaaaaaaaaaaaaaaaa niethelemaal, bedoel wat heb ik nu weer gedaan??? |
|
[quote]Op 17 mei 2002 16:11 schreef ghoulliette het volgende: eh? was jij die jongen met dat meisje met dat hele korte rokje een blond meisje?? quote] heej!! dat meisje met dat hele korte rokje was ik volgens mij. |
|
er liep een of andere gast uit zuthpen te zeggen dat ie je vader was, verder had ie het over een groot feest daar, hij had korte blonde stekels |
|
dan moet je mij oko gezien hebben |
|
quote: hahaha. yup, ,mijn pappa was daar ook ja. |
|
ik weet het ook allemaal niet meer??!!! wel leuk ik ben precies 8 dagen ouder dan soepkoeltoer misschien moeten alle zmérs in het wild maar een soort naamkaart dragen dat is veel makkelijker. btw frietbal ben ik in het wachthok van de trein tegengekomen. |
|
quote: denk maar niet dat ik met een kaartje rond ga lopen waar iets doms als soepkoeltoer op staat. |
|
Zal ik zondag dan maar mijn zwaremetalen festival t-shirt aan doen |
|
een roze strik om je hoofd mag ook |
|
Als ik met een naamkaartje " PANDAEMONAEON ", moet lopen zal dat kaartje 3 meter worden. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
doe dan gewoon panda |
|
quote: als jij de roze strik om je hoofd doet doe ik mijn ZM shirt aan |
|
quote: Je moet het gewoon zeggen he, Je moet me dag weer verpesten he, Je moet allen newbies laten weten dat ik panda ben het, Je moet.. je.. je.me...moe... (neehoor maakt me niet uit wat je zegt) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
panda |
|
ff ontopic ok? Suck my piss |
|
zm'er in het wild living of the land verdr kom ik de volgende zmers wel eens tegen: Hirogen Vampire Girl Jenje Shera Fire |
|
Ik ben ooit eens benaderd door een incontinente kortharige CoF-adept van ongeveer 13 jaar en ik dacht bij mezelf: "Waar ken ik die toch van?" $ Iemand van jullie? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote:ik bedoel meer van dat ik jou nog nooit en zwolle gezien heb. Als je me s 'ochtends ziet dan moet je wel het gil initiatief nemen hoor. . Ook kom ik wel eens van dat langharig tuig met baby face tegen op vrijdag avond. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmmmm...ik spreek niet zo gauw tegen mensen die ik niet onmiddellijk ken... Asherah zie ik soms in Gent... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hmmmz, 'n boel zm-ers herken ik denk ik zo ie zo wel en mijn baard zorgt er wel voor dat de gene die ik niet ken, wel op mij af komen met een twijfelent "Dargull...?" (Das me toch al een keer of wat overkomen). Ja, ik ben echt die enge man op de foto... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-05-2002 20:42] |
|
ik zie nooit ZM-ers in het wild "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ziet dan nooit iemand mij in het wild? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |