|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik hoop snel want het speelt kut zo. Hoewel dat voor mij wel meevalt |
|
ja oke ik moet van de computer af, maar ik hoop het ook ja "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: uhmm..misschien is dit een domme vraag, maar wanneer en waar heb je mij dan gezien? Kankerlul |
|
quote: Tja je komt die rare Zm'ers overal tegen bla...bla...bla... |
|
quote: zo, dat was idd ff schrikken ja. Pff je kan tegenwoordig nergens meer ongestoord winkelen :p Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hier is me met een zmshirt na een dag hard werken op het meest zuidelijke puntje van het aziatische continent. |
|
quote: Heersch Je hebt wel een leuk baantje zo |
|
Of de fotograaf, of het einde van de brug is nog zuidelijker. |
|
kleine eilandjes van 100 vierkante meter tellen niet bij een continent. en idd fire mag niet klagen met me baantje. next up, New Castle, Rome en New York zonder twin towers |
|
Elmar en Heosphoros |
|
|
|
tsjonge... ik kom alleen kramy tegen, maar voor de rest komt er nooit iemand bij asten in de buurt volgens mij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik kom jou ook vrijwel nooit tegen in Asten.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
als je iemand in Groningen/wildervank/Veendam met een chagarijnige kop/stiekels van 2,5 cm en met een metal shirt ziet lopen dan ben ik het. Ik loop nu meestal met een Obtuse/waldrock/Akerbeltz/zyklon shirt rond |
|
niemand in Hoorn zeker he? |
|
quote: Komt omdat asten ook zo groot is Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Lopen er nog ZM-ers rond op de Universiteit Twente? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Woon jij in Almere? |
|
quote: hmm toevallig, wat studeer jij? een vriend van me zit daar.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Informatica; eerste-jaars Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hoorde ik daar het machtige woord ASTEN vallen??? aarstaande zaterdag zal ik weer met wat kameraden in het lokale drugskafe (ook wel bekend als OJC de Jonosh) vertoeven en me weer buitensporig klemzuipen! halleeee!! ik heb er zin an! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
owja.. verder kom ik regelamtig zm'ers tegen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
studeren er nog mensen in zwolle? dan zalk jullie komende jaren vast wel eens tegenkomen evenals afgelopen jaar trouwens VUIG, zat jij niet vorig jaar bij kim vlietman in de klas? ik hoorde van haar iig dat er iemand van botulistum in haar klas zat... Je moeder. |
|
"trouwens VUIG, zat jij niet vorig jaar bij kim vlietman in de klas? ik hoorde van haar iig dat er iemand van botulistum in haar klas zat..." hmm.. niet dat ik weet... wat doet ze? misschien zit ze bij de zanger in de klas? in zwollywood? Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |