|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Metagorr is een noob. |
|
Zm'ers die ik op Wacken voor het eerst zag: MCoenen en Mirandarijntje, voor de rest echt geen kat gezien , buiten Iron Glory en Sharteel, maar die zijn mij al langer bekend. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zm'ers in het wild (lees: in hun natuurlijke habitat) tegenkomen kan soms behoorlijk schokkend zijn... zeker als ze net hun tent uit komen rollen Bruce Banner |
|
op vakantie in ZM shirt: |
|
Volgens mij had je dat shirt op GP ook aan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:yep... op vrijdag... |
|
quote: Hmm, nou weet ik niet of ik je nou op vrijdag of zaterdag sprak. Hoewel "sprak", ik stond erbij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: HAHA! En jij zult hem misschien ooit eens achter een drumstel tegenkomen! (Metagorr ...) En misschien in dezelfde band spelen?! Maar dat is allemaal toekomst muziek! |
|
quote:hmm heb ook een andere vakantiefoto gezien van jou ... Thanks to Helmet .... |
|
Gister in het wild gezien: Phaestus Rammoth, Renskynogwat Gummibeer en Digerdoden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Gisteren Helmet nog gezien en lekker samen lopen klagen over DJ Patrick no text supplied |
|
heb gister impaled homobus nog gezien en de dag daarvoor, en de dag daarvoor, en de dag daarvoor We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:gij ontrui persoon, ik kwam gister tenminste nog undertaker tegen. |
|
quote:ik ook, hij ging opeens op me schoot zitten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: |
|
quote:stond je toen tegen stoney meloney leen te praten? damn, hij was ver heen volgens mij We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:viel wel mee |
|
quote:stond de gehele tijd voor zich uit te staren en te wankelen....viel vast mee We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik heb gister vampie,phaestus en gummibeer gezien.. en rensykdom en digerdoden, maar die kon ik al Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: en oma |
|
quote: vampie is zelfde als oma Don't touch me. I'm evil. |
|
Han dacht gisteren een ZM er te hebben gezien in Kaffee de Triangel. Anyone? |
|
quote: Zeg peuters! is het afgelopen nu! *rent achter Rammoth aan om hem dood te knuffen* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: No......More.... Don't touch me. I'm evil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |