|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zie te weinig ZMmers in het wild Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ga vanavond een BEPAALDE ZM-ster weer in het wild zien |
|
quote: pfff, hoe lang heeft ze hier niet meer gepost? |
|
quote:Ze is nog redactielid |
|
quote: Hoe komt dat zo |
|
quote: Een klein tijdje terug was ze hier toch weer, 's avonds geloof ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Was gister in de Koornbeurs(in Delft) met Kleine Micha Banaan en Rasputin om uhm iets te "scoren" Komen we Verval en uhm z,n vrouwelijke gedeelte als ik het moet begrijpen. |
|
quote: je moet niet op vrijdag naar de koornbeurs gaan.. kutmuziek en de gemiddelde leeftijd is 15 ofzo, en er zijn dan bijna alleen maar BrEeZaHsLeTtEn. kom een keer op zaterdag ofzo, dan zijn ik en agamidion er ook te vinden als we niks beters te doen hebben "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dat is ons ook bekend. Al moet ik zeggen dat de muziek op de zaterdag niet echt veel beter is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik zie die moddereter Helmet weleens in het wild, brrr... no text supplied |
|
quote: hehe dan is de muziek idd nog steeds best kut(in ieder geval iets beter dan die foute muziek op vrijdag) maar dan komen er over het algemeen meer metalheads zaterdag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: waar kom jij vandaan dan? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: arme jij! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nog 6 nachtjes en dan ga ik ook ene ZM-er weer wild zien.... Uh, in het wild zien "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Op wacken zal ik er weer wel hordes in het wild zien... nou ja wild. |
|
ben vanaaf int wild te bezichtigen in Apeldoorn Centrum We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik heb zo het idde dat ik vanaaf nog wat zm-ers tegen kom |
|
quote:eh...zijn ZM-ers zo gek om heel neerland door te reizen voor 5 bandjes? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik herken waarschijnlijk maar weinig mensen van zm ik maak van de week nog wel ff een foto zodat jullie mij wel herkennen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
quote: Ik kom uit het pittoresque Tilburg no text supplied |
|
uuuuuuh Ratje, Dunne Hein, MCoenen en Mirandarijntje gisteren gezien Bij Stormrider "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Als je komende dagen in Tilburg een leswagen van de ANWB heel brak ziet rijden, dan weet je dat je mij hebt gespot. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik zal zorgen dat ik uit de buurt van doorgaande wegen blijf... succes! no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |