|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sar'Goth the Warlock en Enforcer gisteren "in het wild" (lees: Natuurlijke leefomgeving) gezien |
|
Wiehoe, gisteren grindcore nog gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
bella dama nocturna en my dying sic |
|
quote: |
|
quote: Wij zijn altijd de sereniteit zelve, de enige manier om een optreden volwaardig te bekijken!! |
|
quote: Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt volledig gelijk ja |
|
quote: ik heb op station duivendrecht trein richting schiphol iemand gezien die op Ghouliette leek .lang meisje ergens in de 20 ,net gekleed geen metalshirt . |
|
quote: lees dit nu pas maar verrek, heb ik jou vast ook wel eens gezien Je moeder. |
|
Ik misschien ook wel eens...wie zal het zeggen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
volgens mij zag ik gisteravond in de stoptrein van Zwolle naar Groningen van 21.49 ter hoogte van Haren Lainedil aan me voorbij schieten in de trein. Alleen hij had zo de vaart erin dat ik niet kon vragen of hij het daadwerkelijk was. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: volgende keer gewoon even pootje lichten Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Was jij nu diegene die we heel sereen hebben staan bekijken tijdens snookeren deze avond Ik heb trouwens twee keer gewonnen met poolen vanavond, met dank aan uw buurvrouw, héhé... |
|
Ha!! Ja maar wie was wel aan het winnen, handig vergeten bij vertellen die regel van die zwarte bal is serieus overdreven, ik eis afschaffing! |
|
Vandaag Heiden gezien, heerschende gast. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ututut, één keer ja, maar toch geen twee keer hé... |
|
quote: Deze keer was het niet sereen, maar verveeld. Ben intussen alweer naar huis gereden, terug naar kot en nu weer thuis. Mijn geheugen ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
... ik kijk niet vervééld... |
|
Verveeld is de enige manier om naar een snooker-wedstrijd te kijken Xact vergeet je... niet he! |
|
quote: haha, ligt al op kot. Helaas iets anders vergeten In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Ik kan je met 100% zekerjeid vertellen dat ik dat niet was. Ben zondag namelijk niet mijn huis uitgeweest |
|
Immortella wild, Stigma wild, Zillah wild, Metagorr wild, Carna wild, Brujeria wild, XPositiveX een beetje wild , XNegativeX en volgens mij was Cadaveria er ook nog...? Een ZM meeting vooraan bij Monolith [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-11-2003 11:52] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik zag ryn, humanator, morke en fedaykin gister ! this user is dead |
|
hmz, ik vond ze lang niet zo wild overkomen hoor. XpositiveX je was aardiger dan ik gedacht had Het was overigens heel gezellig. Subtiel kamerolifantje |
|
Jep, het was gisteravond inderdaad erg gezellig, met: Nix, Stigma, XposX, XnegX, Carnagath, Cadaveria, Zillah (die is écht zo gek als een deur ) en Metagorr natuurlijk.. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |