|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yep, de laatste keer. en veel gedanst no text supplied |
|
quote: yeah I know was gezellig Kankerlul |
|
quote: Het vrouwelijke gedeelte heet Leviathanica. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ehm..kom jij vaak in de Koorn? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik ben er vaak op zaterdag met Verval en af en toe vrijdag. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: heb je msn? mijne:babyschaapje@hetemail.com Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Kom jij dus ook weleens in de Koorn? Mijn msn is: sadisticdarkness(at)hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 20-07-2003 15:16] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
added! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
koornbeurs is wel gezellig.. ben de laatste keren lekker zat geworden. laatste tijd kom ik er niet zo vaak meer omdat ik op zaterdag vaak ergens anders heenga "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben er ook een paar keer geweest, was het bier daar niet 1 euro? |
|
ja klopt.. lekker goedkoop alleen jammer dat het amstel is. in de kelder hebben ze gelukkig wel een speciaaltap met goed te zuipen bier, maar daar betaal je wel ietsje meer voor "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Lekker makkelijk,ik kom bijna nooit ZM'ers-in-het-wild tegen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
mm ben benieuwd wie ik morgen allemaal ga zien van zm op wacken/naar wacken lekker bieren AARGHHH |
|
quote: |
|
quote: jou heb ik ook in het wild gezien: no text supplied |
|
quote: AARGHHH |
|
tot nu toe: Digerdoden Agamidion BellaDamaNocturna Aerodis Metalgirlophelia en zullen er vast nog meer zijn als er mensen in de koornbeurs komen hier Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik...heel soms Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
whaddup you freaky metalfreaks!!! whahaha its Posi, in het wild... here somewhere all the fukkin way in the south of germoney (liftend)!! groetn en kalm an mensen, cya! |
|
quote: Mijn lijstje van gespotte zetemmers: Vampie Helmet Judge M Morgil BellaDamaNocturna Metalgirlophelia Aerodis no text supplied |
|
quote:Van 't weekend was je zeker ergens anders ZMers aan 't spotten? Je hebt een geweldige zaterdagavond met DJ Martijn moeten missen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik was op Medusa... no text supplied |
|
voor de niet Wackengangers..ik hang me vanavond te vervelen in de Koornbeurs Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: als ik bij je in de beurt woonde, had ik een pilsje met je gaan drinken... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |