![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag nog, toevallig Nix hier........................... ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Ik kwam Vampie in de Koorn tegen, gezellig! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Ackpft... ik bak vaak genoeg taart! ![]() ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:daar kan toch voor iets anders gebruiken? ![]() ![]() |
|
Ik heb gisteren Helmet,Paul en Midnight gezien. Maar helaas geen taart te betreuren ![]() Alleen bij extase was Helmet plotseling verdwenen terwijl ik dacht dat die binnen was. Dus gezellig nog een heel tijdje op de stoep gestaan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 28-09-2003 12:43] ![]() |
|
ahem doe je zelf ![]() |
|
Ja das waar, maar ik had nog iets van mijn zusje bij me en Helmet zou met haar naar huis fietsen. ![]() |
|
hmz ![]() |
|
quote: volgens mij heb ik jou ook gezien. Maar ik heb geen zin om een duidelijke foto van je te zoeken om het zeker te weten ![]() en ohja, ik heb ook Voice of Doom en Shadow_Builder en meer gezien, maar geen zin om iedereen op te noemen. Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote: ik en ernst stonden een groot deel van de avond bij levianthica en verval ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ja, was erg gezellig. ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Zit nu wel met een fucking kater, maar je moet wat over hebben voor Iron maiden en bier. ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: hehe ik heb alleen maar een wazig gevoel in m`n hoofd.. gelukkig geen kater ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ik heb jou ook gezien/1 ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Zekers. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: damn ja idd kreeg taart onder me neus vanochtend toen ik wakker werd en moest er meteen van kotsen ![]() ![]() |
|
quote:daar heb ik niet echt op gelet dus heb geen idee Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Vrijdag hebben wij (Miss Lucifer ende ondergetekende) Einsatzcommando zien werken in de Adolf Heijn ![]() ![]() ![]() |
|
quote:jodenkaas met mosterdsmaak. ![]() ![]() |
|
Zelthor is hier ff geweest om onze biervoorraad wat uit te dunnen vandeweek en Fire was afgelopen vrijdag te laat voor ons optreden ![]() ![]() |
|
Voor de Tilburger/goirlenaars: zijn er van jullie meese naar de extossie geweest vorige week zondag? Metalhupsje op zondagavond Was best te doen ![]() Ik heb gesproken ![]() |
|
waren er eigenlijk nog ZM-ers in de Bastille afgelopen zaterdag met To Elysium? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
de bastille? welke bastille? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: *kijkt verward rond* Kan iemand me helpen, deze swami zoekt de weg en ik snap haar niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |