|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag nog, toevallig Nix hier........................... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik kwam Vampie in de Koorn tegen, gezellig! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ackpft... ik bak vaak genoeg taart! Alleen niet (meer) voor feestjes zoals deze.. slechte ervaringen met het opruimen van slagroom naderhand enzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:daar kan toch voor iets anders gebruiken? |
|
Ik heb gisteren Helmet,Paul en Midnight gezien. Maar helaas geen taart te betreuren Maar werd ruimschoots goed gemaakt door de overvloed aan bier en zitplaatsen. Alleen bij extase was Helmet plotseling verdwenen terwijl ik dacht dat die binnen was. Dus gezellig nog een heel tijdje op de stoep gestaan. [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 28-09-2003 12:43] |
|
ahem doe je zelf |
|
Ja das waar, maar ik had nog iets van mijn zusje bij me en Helmet zou met haar naar huis fietsen. |
|
hmz |
|
quote: volgens mij heb ik jou ook gezien. Maar ik heb geen zin om een duidelijke foto van je te zoeken om het zeker te weten en ohja, ik heb ook Voice of Doom en Shadow_Builder en meer gezien, maar geen zin om iedereen op te noemen. Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: ik en ernst stonden een groot deel van de avond bij levianthica en verval "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ja, was erg gezellig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zit nu wel met een fucking kater, maar je moet wat over hebben voor Iron maiden en bier. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: hehe ik heb alleen maar een wazig gevoel in m`n hoofd.. gelukkig geen kater "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik heb jou ook gezien/1 Tot snel Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Zekers. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: damn ja idd kreeg taart onder me neus vanochtend toen ik wakker werd en moest er meteen van kotsen |
|
quote:daar heb ik niet echt op gelet dus heb geen idee Don't touch me. I'm evil. |
|
Vrijdag hebben wij (Miss Lucifer ende ondergetekende) Einsatzcommando zien werken in de Adolf Heijn |
|
quote:jodenkaas met mosterdsmaak. |
|
Zelthor is hier ff geweest om onze biervoorraad wat uit te dunnen vandeweek en Fire was afgelopen vrijdag te laat voor ons optreden |
|
Voor de Tilburger/goirlenaars: zijn er van jullie meese naar de extossie geweest vorige week zondag? Metalhupsje op zondagavond Was best te doen Ik heb gesproken |
|
waren er eigenlijk nog ZM-ers in de Bastille afgelopen zaterdag met To Elysium? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
de bastille? welke bastille? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: *kijkt verward rond* Kan iemand me helpen, deze swami zoekt de weg en ik snap haar niet |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |