|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik rij vaak in noord en ik kom weleens in cafe de twijfelaar voor jamsessies Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Zaterdag in de Koornbeurs 3 ZMmers gezien..ben alleen de namen al weer kwijt Sorry heren! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Cool Ik wist niet dat de Twijfelaar nog/ weer aan jamsessie deed, zal ik er ook eens heengaan met mijn gitaartje en drumstokken |
|
Ik kwam vorige week zondag en afgelopen zaterdag ofzo Helmet + aanhang tegen in de kroeg (Extase & 013) (btw Candlemass is WEL doom Marck! ik heb het nagezocht! ). In biebob ben ik al wat Belgische zm-ers tegen het lijf aan gelopen (of beter gezegd werd ik onderhand door een niet nader te noemen persoon besprongen ) [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 11-06-2003 3:03] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Moet ik jou misschien ook van gezicht ofzo kennen! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Hoe weet je nou of iemand op Zwaremetalen zit? Is het gespreksonderwerp bij metalheads dusdannig sneu dat het al vrij snel over "Op welk forem zit jij" gaat? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ik was er niet bij Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Wie noemt Candlemass geen doom ?????? Heb je hem gegeselt ? |
|
quote: Nee Ik herkende er afgelopen zaterdag eentje door z'n foto.Ik ga dan wel vragen of ie het ook echt is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ene Marck ofzo... de halvegare... |
|
quote: nee IK herkende hem!! Zenial |
|
Niet! ik! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Agelopen zaterdag XNegativeX en XPositiveX tegen gekomen door middel van een vliegtuigje..... En achteraf Hammer dus ook nog I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik heb silent sinner afgelopen zondag gezien en nog iemand van zm maar ik had bier op dus nu weet ik het niet meer... |
|
quote: Daar heb jij wel vaker last van. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: of ze zitten in een band die je ziet optreden. |
|
quote: Hoe? gewoon hier uit verveling naar het foto-topic staren, -dan kan je zo van "hé..."f als je wat interessante Zm'ers op je msn gooit ofzo...... Nu ja, ik herken ook niet iedereen, zijn er zelfs een paar die ik eerst gewoon heb leren kennen, -voor mn Zm tijd of gewoon omdat het er niet over ging- toch nog een stuk leuker. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ja, wat doe jij dan ook helemaal in Tilburg? Kan niet eens meer m'n stamkroeg in wandelen zonder ZMers tegen te komen Was erg gezellig.. alleen waren jullie ineens (?) allemaal weg. quote: Marck Kan hem alsnog wel geselen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
DOEn! |
|
quote: Jouw stamkroeg? Ach man, ik kom daar al jaren! (alleen kende ik je toen nog niet!) Het was inderdaad een goeie avond, was op een gegeven moment wel superhyper van al die cola-light de hele avond, had eigenlijk even moeten meespringen met jou en Marijke op de dansvloer, was ik vast mijn overtollige energie kwijt..! Yup, voor gaan ze altijd heel enthousiast schoonmaken en we werden er zo'n beetje uitgekeken.. Volgende keer kom ik even gedag zeggen, promise... *gaat Marck schuppen* Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Maar ik kom regelmatig in Tilburg bij Extase en bij concerten in 013 dus misschien ken ik je wel van gezicht.. zo bedoelde ik dat... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: mayb mij ook wel, ben der best vaak als er goeie bands zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik heb het eigenlijk pas een jaartje geleden echt ontdekt maar ik ga er nu eigenlijk nog liever naartoe dan naar 013... wat een fijn tentje hey! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |