|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: eh... zo een studie heb ik er nu ook niet van gemaakt of je al dan niet vriendelijk aan het kijken was hoor. "Sereen" was trouwens positief bedoeld. Maar genoeg over het verleden, wanneer kan ik je nog eens bewonderen ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Ja, ik! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat zou best kunnen! quote: http://www.rock-inn.nl staat ook route beschrijving op. ERG gezellige tent!!! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 18-10-2003 14:03] |
|
quote: Oh? jij was dat? hehehe gaaf On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zelfs met route beschrijving heb ik werkelijk geen idee I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
laat ik daar dan ook maar eens heen gaan. (Rock-inn)alleen t vervoer is altijd kut! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Volgens mij zag ik MBmarduk gisteren in de edah in eindhoven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Volgens mij she-devil gezien vrijdag in de altstad Zenial |
|
quote: Waren toch weer flink wat ZM'ers daar dan. |
|
zillah morte en greycloack gezien in de Vera vrijdag en Rob Guts zaterdag tijdens het winkelen (zo niet trui!!! ) |
|
quote: Idd, cool he? en dtmr ook ontmoet....gezellie allemaal. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De metalhead die zaterdagnacht tegen mij kwam zeuren over 'moslims en spleetogen' in Antwerpen, en over hoeren in Leuven, is toch niet toevallig een zm-er? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
haha zo te horen wel |
|
quote: Hehehe, het zou me ook niet verbazen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:ja der waren veeeel zmmers alleen heb ik jou niet gezien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vanavond een stevig drinken met Verwoesting - Mutatis mutandis - |
|
quote: lol |
|
Ik ga vanavond nog eens uit stalken. Voor aanrandingen word het al wat koud, deze tijd van het jaar. mvg wk10 |
|
ik was gister wild in delft muwhahahaha |
|
quote: hehe ik reed gister met m`n lesauto in delft maar heb je niet gezien wat is er in delft te doen? ik woon er 20 jaar maar vind er niet zoveel aan... "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
meisje die ik ken van de middelbare studeert er, heeft sinds kort weer een nieuwe kamer, ben even wezen buurten. zit toch in den haag momenteel |
|
quote: wow lijkt er op alsof je me aan het stalken bent ik zit op m`n stage in den haag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: You wish Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: nee dank je "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |